عصر خودرو

طی دوره ۶ ماهه؛

پارس دارو به هر سهم ۱۹۱۲ ریال اختصاص داد

عصر بازار- شرکت پارس دارو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۹۱۲ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۷۳۲ ریال اعلام شده بود، افزایش ۱۶۱ درصدی را نشان می‌دهد.

پارس دارو به هر سهم ۱۹۱۲ ریال اختصاص داد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت پارس دارو با سرمایه ثبت شده 210 میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای 6 ماهه دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1398 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت پارس دارو در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و 3 میلیارد و 662 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و 912 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از 161 درصدی برخوردار است.

    شرکت پارس دارو در سال مالی جاری سرمایه خود را 150 درصد افزایش داده است و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، در هر سهم خود افزایش 161 درصدی را نشان داده است. این شرکت افزایش 100 درصدی در فروش را از جمله دلایل اصلی افزایش 553 درصدی در سود خالص اعلام کرده است.

    "دپارس" در دوره 6 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 153 میلیارد و 806 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 732 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    برچسب ها