عصر خودرو

برگزاری روز ملی صادرات به دستور وزیر صنعت لغو شد

عصر بازار- مراسم روز ملی صادرات که قرار بود در تاریخ ۲۹ مهرماه برگزار شود، به دستور وزیر صنعت لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.

برگزاری روز ملی صادرات به دستور وزیر صنعت لغو شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»  به نقل از فارس، مراسم روز ملی صادرات که قرار بود روز دوشنبه 29 مهر برگزار شود لغو شد.

    به گفته یک منبع آگاه در وزارت صنعت، این مراسم به دستور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت لغو و احتمالاً در آبان‌ماه و بعد از ماه صفر برگزار می‌شود.

    گفتنی است قرار بود بیست و سومین مراسم روز ملی صادرات با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در دوشنبه هفته جاری 29 مهر و با حضور 2 هزار نفر مدعو شامل مسؤولین، صادرکنندگان و افراد مرتبط با حوزه تجارت و بازرگانی برگزار شود.

    رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با دستخط خود رئیس‌جمهور و معاون اول را برای حضور در این مراسم دعوت کرده بود.

    علی‌رغم اینکه این مراسم هر ساله در چنین روزی برگزاری می‌شده است، به دستور وزیر صنعت با این استدلال که بهتر است این مراسم بعد از ایام محرم و صفر برگزار شود، این مراسم به زمان دیگری موکول شده است.

    به گفته این منبع آگاه، بر این اساس مراسم روز ملی صادرات در آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

    طی بیست و دو سال گذشته مراسم روز ملی صادرات همواره در تاریخ 29 مهر برگزار شده، به جز یک مورد که به دلیل تعطیلات جمعه این مراسم در 28 مهرماه برگزار شده است.

    بر این اساس، این مراسم با ارسال یک پیامک به مدعوین لغو شده است. در این پیامک آمده است: «بدینوسیله به اطلاع کلیه مدعوین محترم میرساند زمان برگزاری روز ملی صادرات که مقرربودروزدوشنبه 29مهرماه در سالن اجلاس سران برگزار گردد به تعویق افتاده است.زمان و محل برگزاری متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

    برچسب ها