عصر خودرو

رشد ۴۸ رتبه‌ای کارگزاری بورس بیمه ایران

عصر بازار- مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران از رشد ۴۸ رتبه‌ای این کارگزاری در رتبه‌بندی کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار خبر داد.

رشد ۴۸ رتبه‌ای کارگزاری بورس بیمه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، مهدی محمود رباطی با اشاره به تغییر ساختار مدیریتی کارگزاری از خردادماه سال گذشته و استقرار فرآیندهای مبنایی و اصولی حاکمیت شرکتی، اظهار کرد: تغییرات گسترده­ ای جهت بهبود وضعیت کارگزاری در همه ابعاد آغاز شد که پس از اعمال تغییرات، کارگزاری توانست به پیشرفت قابل توجهی در راستای اهداف تعیین شده دست یافته و به جایگاهی در صنعت بیمه برسد که پیش از این ممکن نشده بود.

    وی افزود: از جمله عوامل موفقیت شرکت، برگشتن به مسیر صحیح بنگاه­داری اقتصادی است که خروجی آن را می­ توان در بهبود رتبه کارگزاری، رشد قابل توجه درآمد ارزش معاملات کارگزاری و اعتماد بازار سرمایه مشاهده کرد که این برنامه راهبردی همچنان در همه حوزه­ها از جمله واحدهای اوراق بهادار، کالا، مالی، اعتبارات، زیرساخت­های فناوری اطلاعات و ... در حال پیگیری است.

    مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری توسعه فیزیکی شعب در شهرهای مختلف کشور در برنامه ما قرار دارد، تصریح کرد: در همین راستا با در نظر گرفتن یک مدل اقتصادی جهت سودآوری حداکثری شعب، چهار  شعبه جدید در شهرهای شیراز، اراک، قم و شیخ بهایی تهران افتتاح شده و هفت شعبه دیگر نیز تا پایان سال در سایر شهرها افتتاح خواهد شد.

    محمود رباطی همچنین با اشاره به رشد 400 درصدی تعداد مشتریان اوراق بهادار این کارگزاری، گفت: از نظر تعداد مشتریان آنلاین نیز شرکت با رشد قابل توجه 800 درصدی در این بخش مواجه بوده است.

    به گفته وی، بر اساس جدیدترین رتبه‌بندی کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار، رتبه کارگزاری بورس بیمه ایران از رده 70 در فروردین سال گذشته به رتبه 22 در شهریورماه سال جاری ارتقا یافته است و با وجود اینکه رتبه کارگزاری در بخش کالا از لحاظ ارزش معاملات ثابت بوده، اما رتبه این واحد در رینگ پتروشیمی و فرآورده­ های نفتی هشت رتبه بهبود یافته و از 41 به رتبه 33 رسیده است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو