عصر خودرو

نشان شاهین تبلیغات بر شانه بانک شهر نشست

عصر بازار- نشان شاهین و لوح سپاس نخستین دوره جشنواره ملی تبلیغات به بانک شهر اختصاص یافت.

نشان شاهین تبلیغات بر شانه بانک شهر نشست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، آگهی تبلیغاتی بانک شهر با عنوان "شهر تعطیل نیست"، به رأی داوران، شایسته دریافت نشان و لوح نخستین دوره جشنواره ملی تبلیغات شناخته شد.

    در این جشنواره که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، آگهی تبلیغاتی بانک شهر با عنوان "شهر تعطیل نیست" در بخش‌های کمپین جامع، تیزر، پوستر و شعار تبلیغاتی، شایسته تقدیر و دریافت لوح سپاس شناخته شد.
    بر این اساس در این جشنواره، روابط‌عمومی‌ها و دوایر تبلیغات سازمان‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی حضور داشتند که آثار تبلیغاتی خود را که صرفاً در سال‌1393 تولید و عرضه شده بود، ارائه کردند.
    این جشنواره در بخش‌های کمپین تبلیغاتی، سنجش اثربخشی تبلیغات، پوستر، بیلبورد، آگهی رادیویی، آگهی تلویزیونی، تبلیغ دور زمین ورزش، استند، فیلم مستند، فیلم صنعتی، فیلم داستانی، سریال تلویزیونی، فیلم آموزش همگانی، هدایای تبلیغاتی، شعار تبلیغاتی، اسپانسرینگ، تبلیغ روی لباس و بنر اینترنتی، با هدف معرفی و تقدیر از الگوها و آثار برتر تبلیغاتی، ارتقاء کیفیت تولید تبلیغات، ارائه استانداردهای آثار قابل‌قبول و بهینه‌سازی هزینه‌های تبلیغات برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها