عصر خودرو

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت لغو تحریم‌ها

عصر بازار- محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در پیامی به مناسبت آغاز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک ایران و ۱+۵ (برجام) و لغو تحریم‌ها از آمادگی بانک تجارت در ارائه پیشرفته‌ترین خدمات بانکی بین‌المللی خبر داد.

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت لغو تحریم‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، متن این پیام به شرح زیر است:

    بسمه تعالی

    امروز تلاش بی‌وقفه کارگزاران دولت تدبیر و امید، لغو تحریم‌ها در کنار حفظ دستاوردهای هسته‌ای را به ارمغان آورد و فصلی نو پیش روی کشور گشود؛ حال آماده هستیم تا رونق بیشتر فضای کسب و کار و تولید و کارآفرینی را تجربه کنیم. این پیروزی ارزشمند فرصتی را پیش روی اقتصاد کشور قرار داده تا با بازیابی کانال‌های ارتباطی با کشورهای مختلف، بار دیگر جهشی بزرگ را تجربه کند. در این میان وظیفه بانک‌های کشور در خدمت‌رسانی به فعالان عرصه صنعت، تولید و بازرگانی کشور سنگین‌تر از پیش شده است.
    همانگونه که رئیس دولت تدبیر و امید در نخستین نطق خود پس از پایان تحریم‌ها تاکید کرد: "برجام فقط یک فضا و یک شرایط نوین است و باید از این فضا به نفع رشد ، توسعه کشور و رفاه مردم پیشرفت کشور و پیشرفت و ثبات وامنیت منطقه استفاده کنیم. این امکان پذیر نیست مگر این که همه با هم باشیم." بانک تجارت نیز به عنوان بانک برتر کشور در حوزه بین‌الملل با کارنامه و گذشته‌ای درخشان در خدمت‌رسانی ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی خارجی و تامین مالی پروژه‌های عظیم کشور، خود را برای حضوری مقتدر آماده کرده است. بر آنیم که همچون گذشته با همتی مضاعف و با همدلی و به کارگیری دانش روز بانکداری بین‌المللی حداکثر توان خود را در حمایت از فعالان اقتصادی کشور به نمایش گذاریم.


    به امید سربلندی ایران و ایرانی
    محمدابراهیم مقدم
    مدیرعامل بانک تجارت

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها