عصر خودرو

افزایش سرمایه در نمادهای «کوثر، قهکمت و دالبر»

عصر بازار- شرکت های بیمه کوثر، قند هکمتان و البرز دارو اطلاعیه شفاف سازی افزایش سرمایه های خود را منتشر کردند.

افزایش سرمایه در نمادهای «کوثر، قهکمت و دالبر»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا،  هیات مدیره شرکت بیمه کوثر قصد دارد به مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه 60درصدی را پیشنهاد دهد.

    "کوثر" در اطلاعیه خود اعلام کرده است که قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ 2هزار و 500میلیارد ریال به مبلغ 4هزار میلیارد ریال معادل 60درصد افزایش دهد. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها تامین می شود و به منظور اصلاح ساختار حساب به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

    از سوی دیگر شرکت قند هکمتان اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی خود را نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه را منتشر کرد.

    "قهکمت" سرمایه خود را از مبلغ 273میلیارد و 600میلیون ریال به مبلغ 410میلیارد و 400میلیون ریال معادل 50درصد از محل سود انباشته افزایش می دهد. این اقدام به منظور حفظ منابع هزینه شده در طرح توسعه و بهسازی در سالهای 1395 الی 1397 ارایه می شود.

    همچنی شرکت البرز دارو در اطلاعیه ای اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه 18درصدی خود را منتشر کرده است.

    "دالبر" قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ یک هزار و 860میلیارد ریال به مبلغ 2هزار و 200میلیارد ریال معادل 18درصد افزایش دهد. این اقدام قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین و صرف خرید ماشین آلات تولید و اتمام پروژه های انبارها و خط مایعات شود .

    برچسب ها