عصر خودرو

کمبودی در بازار لوازم‌التحریر نیست

عصر بازار- رئیس اتحادیه نوشت‌افزار با اشاره به عرضه مناسب و با کیفیت کالا گفت: کمبودی در بازار مهر ماهی لوازم‌التحریر وجود ندارد و تنها قیمت محصولات با توجه به رشد قیمت ارز، روند صعودی قابل توجهی گرفته است.

کمبودی در بازار لوازم‌التحریر نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، موسی فرزانیان در رابطه با بازار لوازم‌التحریر در یک هفته اخیر، اظهار کرد: خرید برای لوازم‌التحریر فصل مدارس در سال جاری دیرتر از سالهای گذشته آغاز شد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار بیان کرد: اوج خریدهای نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در یک هفته اخیر انجام شده و کمبودی در زمینه نوشت‌افزار و دفتر نبوده و کالا در دسترس بوده است.

    وی با تاکید بر اینکه قیمت لوازم‌التحریر تحت تاثیر نوسان ارز قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به طور میانگین قیمت انواع نوشت‌افزار و دفتر با رشد قیمت ارز از 4 هزار تومان به 12 هزار تومان، با رشد 3 برابری مواجه شده است.

    فرزانیان تنوع کالایی را قابل قبول دانست و گفت: 50 درصد محصولات عرضه شده در بازار تولید داخلی و 50 درصد دیگر محصولات، وارداتی هستند که خوشبختانه کیفیت عموم کالاها قابل قبول است.

    وی بیان کرد: در گذشته تاکید شد که یکی از اصلی‌ترین معضلات بازار لوازم‌التحریر عرضه کالای ته لنجی و بازارچه‌های مرزی به نام کالای برند و با کیفیت است که ضرر و زیانی را برای مصرف‌کننده نهایی به همراه دارد.

    برچسب ها