عصر خودرو

رئیس کل بانک مرکزی مطرح کرد؛

ضرورت تقویت کارآمدی و بروزرسانی سامانه‌های نظارتی

عصر بازار- همتی گفت: امیدوارم تقویت کارآمدی و بروزرسانی سامانه‌های نظارتی بویژه در زمینه پولشویی به زودی تکمیل شود.

ضرورت تقویت کارآمدی و بروزرسانی سامانه‌های نظارتی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک مرکزی، همتی در مراسم تودیع و معارفه معاونان فناوری‌های نوین سابق و جدید این بانک با ابراز رضایت از عملکرد ناصر حکیمی گفت: در یکسال و نیم گذشته اقدامات مهمی در حوزه فناوری‌های نوین بانکی انجام شد که شایسته تقدیر است.

    وی با بیان اینکه تغییر و تحولات در لایه‌های مدیریتی طبیعی است، افزود: انتخاب محرمیان به هیچ عنوان به معنای نفی خدمات  حکیمی نیست و کماکان از تجربیات و توانمندی ایشان بهره خواهیم برد.

    همتی ادامه داد: در این حوزه به دنبال یک نیروی تازه نفس بودیم که از زوایای جدید به موضوع نگاه کند که خوشبختانه محرمیان دارای تخصص علمی و اجرایی لازم است.

    رییس کل بانک مرکزی افزود: با توجه به آرامش حاکم بر بازار ارز، پیگیری سایر اولویت‌ها بویژه راه اندازی عملیات بازار باز و نظارت بر نظام بانکی و تراکنش‌ها از طریق سامانه‌های نظارتی در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.

    بیشتر بخوانید: انتصاب محرمیان به عنوان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی/ حکیمی مشاور همتی شد
    وی تصریح کرد: در خصوص تقویت کارآمدی و بروزرسانی سامانه‌های نظارتی بویژه در زمینه پولشویی و دسته بندی تراکنش‌های بانکی امیدوارم که این سامانه‌ها به زودی تکمیل شود.

    همتی ضمن آرزوی موفقیت برای محرمیان از او خواست تا با خرد جمعی و همکاری با فعالان حوزه فناوری‌های بانکی نسبت به انجام ماموریت‌ها اقدام کند.

    برچسب ها