عصر خودرو

مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

عصر بازار- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تاکنون مبلغ۱۳ هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاوزان پرداخت شده است.

مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت گفت: تا تاریخ بیست و هفتم شهریور ماه سال جاری، مقدار 7 میلیون و 705 هزار تن گندم به ارزش 13 هزار و 346 میلیارد تومان از کشاورزان گندم‌کار خریداری شده است و با پیگیری‌ صورت گرفته، تاکنون مبلغ13 هزار و 325 میلیارد تومان از مطالبات کشاوزان پرداخت شده است.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: با احتساب این مقادیر و ارقام، حدود 99,8 درصد از مطالبات کشاورزان گندم‌کار پرداخت شده و باقی‌مانده مطالبات آنان هم برابر 21 میلیارد تومان تامین اعتبار شده و در روزهای آینده و حداکثر تا سی ویکم شهریور ماه سال جاری پرداخت خواهد شد.

    وی اظهار داشت: علیرغم افزایش ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان در سال جاری و رشد حدود 6 درصد آن نسبت به مبلغ سال قبل (12 هزار و 550 میلیارد تومان)، مطالبات کشاورزان گندم‌کار نسبت به سال گذشته یک ماه زودتر تسویه و پرداخت می‌شود.

    نوبخت گفت: با توجه به منابع تأمین شده از محل اعتبارات عمومی و هدفمندسازی و منابع داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران و نیز مشارکت جدی نظام بانکی، روند تأمین و پرداخت مطالبات کشاورزان در سال جاری با کمترین مدت زمان تأخیر به طور مطلوب محقق شده است.

    برچسب ها