عصر خودرو

مجوز افزایش سرمایه ۳ نماد «شتوکا، ارفع و تلیسه» صادر شد

عصر بازار- شرکت های توکا رنگ فولاد سپاهان، آهن و فولاد ارفع و دامداری تلیسه نمونه مجوز افزایش سرمایه خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار گرفت.

مجوز افزایش سرمایه ۳ نماد «شتوکا، ارفع و تلیسه» صادر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه خود را دریافت کرد.

    «شتوکا» سرمایه خود را از 70میلیارد ریال به 150میلیارد ریال معادل 114درصد محل سود انباشته افزایش داده است. این افزایش سرمایه با هدف اجرای طرح تولید یک هزار و 200تن رزین پلی‌استر (اشباع-غیر اشباع) عملیاتی شده است.

    گفتنی است؛ انجام افزایش سرمایه، حداکثر تا 60 روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

    شرکت آهن و فولاد ارفع از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه 100درصدی را دریافت کرد. این شرکت با سرمایه 6هزار میلیارد ریالی سرمایه خود را به 12هزار میلیارد ریال می رساند. این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین می شود و موضوع آن اجرای طرح‌های توسعه است.

    گفتنی است؛ شروع پذیره نویسی حداکثر تا 60روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

    شرکت دامداری تلیسه نمونه مجوز افزایش سرمایه 150درصدی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد.

    «تلیسه» با سرمایه 210میلیارد ریالی قصد دارد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی 140میلیارد ریال سرمایه خود را افزایش دهد و سرمایه شرکت را به 350میلیارد ریال برساند. این اقدام در راستای اصلاح ساختار مالی انجام می شود.

    شروع پذیره نویسی حداکثر تا 60 روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو