عصر خودرو

انتشار گزارش ۶ماهه «وبوعلی» با رشد پرتفوی ۲.۴۶هزار میلیارد ریالی

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری بوعلی صورت های مالی ۶ماهه پرتفوی بورسی خود را با افزایش ۲هزار و ۴۶۳میلیارد و ۸۶میلیون ریالی منتشر کرد.

انتشار گزارش ۶ماهه «وبوعلی» با رشد پرتفوی ۲.۴۶هزار میلیارد ریالی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری بوعلی در اطلاعات و صورت های مالی 6ماهه منتهی به 31مرداد1398 با سرمایه یک هزار و 600میلیارد ریالی سود هرسهم را 476ریال اعلام کرد.

    این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را 756میلیارد ریال اعلام کرده است که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته رشد 47درصدی داشته است؛ همچنین سود خالص آن با افزایش 48درصدی به 762میلیارد ریال رسیده است و سود انباشته پایان دوره را با افزایش 95درصدی مبلغ یک هزار و 296میلیارد ریال اعلام کرده است.

    این شرکت صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس را با افزایش دو هزار و 463میلیارد و 86 میلیون ریالی منتشر کرد، همچنین بهای تمام شده آن را با افزایش 399میلیارد و 376میلیون ریالی مبلغ 2هزار و 521میلیارد ریال اعلام کرد؛ علاوه بر این ارزش بازار را با افزایش دو هزار و 260میلیارد ریالی مبلغ چهار هزار و 984میلیارد ریال منتشر شده است.

    در صورت ریز معاملات سهام بورسی تحصیل شده این شرکت طی دوره مورد گزارش کل مبلغ اعلامی یک هزار و 115میلیارد ریال است، همچنین در صورت ریز معاملات سهام بورسی واگذار شده کل مبلغ واگذاری را یک هزار و 133میلیارد ریال رقم خورد که در پی آن سود واگذاری 372میلیارد و 319میلیون ریال منظور شده است.

    در برآوردی که این شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی خود دارد اعلام شده است که شرکت فاقد تسهیلات و هزینه های مالی است، همچنین برنامه ای جهت تامین مالی برای سال مالی آینده ندارد.

    برچسب ها