عصر خودرو

۲ درصد از قیمت گندم به عنوان بیمه در نظر گرفته شود

عصر بازار- نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه گندم نیز پیشنهاد می‌شود که ۲ درصد از قیمت گندم به عنوان بیمه در نظر گرفته شود، گفت: اگر این موضوع اجباری شود از طریق آن می‌توان نتیجه مطلوب را کسب کرد.

۲ درصد از قیمت گندم به عنوان بیمه در نظر گرفته شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، احمد بیگدلی عصر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار کرد:  تصمیات عجولانه و غیرکارشناسانه تأثیرات عمیق و طولانی مدتی بر جامعه ما گذاشته است.

    رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان با بیان اینکه در کنار تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، تصمیمات نادرست نیز در شرایط کشور تأثیرگذار بوده است، گفت: قطعا اصلاح این وضعیت موجب بهتر شدن شرایط هم خواهد شد.
    وی با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده بحث اقتصاد مقاومتی خرد و کلان به موضوع کشاورزی وابسته است، عنوان کرد: به علت برخوردهایی که با کشاورزان می‌شود، نمی‌توان اقتصاد مقاومتی متکی به مردم را پیش برد.
    بیگدلی با بیان اینکه توجه به دغدغه مردم باید در اولویت مسؤولان باشد، تصریح کرد: باید مطالبات به حق مردم شنیده شده و به آن توجه شود.

    وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که موجب نارضایتی مردم شده پر کردن چاه‌های دستی است، گفت: در این زمینه باید مسؤولان اقدامات لازم را انجام دهند.

    وی با اشاره به اینکه در زمینه گندم نیز پیشنهاد می‌شود که 2 درصد از قیمت گندم به عنوان بیمه در نظر گرفته شود، افزود: اگر این موضوع اجباری شود از طریق آن می‌توان نتیجه مطلوب را کسب کرد.

    برچسب ها