عصر خودرو

مجامع بانک اقتصاد نوین برگزار شد

عصر بازار- مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده بانک اقتصاد نوین در ۲۷مرداد۱۳۹۸ برگزار شد که در این مجمع صورت های مالی بانک تصویب و اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شدند.

مجامع بانک اقتصاد نوین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، بانک اقتصاد نوین در تاریخ 27مرداد1398 مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده خود را برگزار کرد.

    این جلسه با دستور استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 29اسفند1397، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب هیات مدیره و ... برگزار شد.

    زیان خالص این بانک یک هزار و 959میلیارد ریال و زیان خالص هرسهم 149ریال اعلام شده است. همچنین زیان انباشته پایان دوره آن نیز 5هزار و 836میلیارد ریال و زیان قابل تخصیص به مبلغ 5هزار و 836میلیون ریال  رسیده است.

    در مجمع عمومی عادی فوق العاده اصغر پور متین، علیرضا بلگوری، ایمان فرجام نیا، مرتضی معیری حقیقی، غلامحسین احمدی، علی امانی و محمدعلی ایزدی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شدند.

    «ونوین» در مجمع عمومی عادی سالانه خود اعلام کرده است که قصد دارد در سال مالی1398، راهکارهایی برای بهبود ساختار مصارف بانک پیدا کند. همچنین منایع پایدار با حداقل بهای تمام شده و تخصیص آن از طریق به کارگیری ظرفیت های موجود در بازارهای موازی جهت کسب حداکثری بازدهی ممکن را جذب کند. علاوه بر این این بانک در نظر دارد از ظرفیت درآمدهای غیرمشاع به خصوص کسب درآمدهای کارمزدی استفاده کند.

    برچسب ها