عصر خودرو

تخصیص سود ۱۷۵ریالی برای هرسهم «امید» در ۶ماه

عصر بازار- شرکت تامین سرمایه امید در صورت های مالی ۶ماهه، سود هر سهم را ۱۷۵ ریال اعلام کرد.

تخصیص سود ۱۷۵ریالی برای هرسهم «امید» در ۶ماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت تامین سرمایه امید در اطلاعات و صورت های مالی 6ماهه منتهی به 31خرداد1398، سود هرسهم را 175ریال اعلام کرد.

    این شرکت در اطلاعیه ای منتشر شده سود عملیاتی را یک هزار و 104میلیارد ریال، سود خالص را مبلغ یک هزار و 48میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را مبلغ یک هزار و 692میلیارد ریال اعلام کرده است.

    «امید» در برآوردی که از تغییرات هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه ها)ی عملیاتی دارد اعلام کرده است که در دوره 6ماهه منتهی به 30آذر1398 پیش بینی کرد هزینه های عمومی و اداری متناسب با روند شاخص عمومی قیمتها افزایش داشته باشد.

    با توجه به مصوبه جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 16 مهر1397 مبنی بر افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 4هزار و 900میلیارد ریال به مبلغ 7هزار میلیارد ریال طی 2مرحله که در مرحله اول از مبلغ 4هزار و 900میلیارد ریال به مبلغ 6هزار میلیارد ریال در تاریخ 16 اردیبهشت1398 به ثبت رسید و مرحله دوم طی سال جاری در اختیار هیأت مدیره بوده و از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی در شرف انجام است.

    این شرکت در تشریح سایر برنامه های با اهمیت خود اعلام کرده است که پیش بینی می شود که 10 هزار و 600میلیارد ریال اوراق بدهی اعم از صکوک، مشارکت، سلف و سایر اوراق بهادار که درآمد و بهای تمام شده حاصل از بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق یاد شده منتشر می شود.

    برچسب ها