عصر خودرو

چهارشنبه ۳۰ مرداد؛

ورود شاخص کل به کانال ۲۶۶ هزار واحدی

عصر بازار- شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۳۱۸۶ واحدی به کانال ۲۶۶ هزار واحد وارد شد. شاخص هم وزن نیز با ۱۶۵۹ واحد افزایش به رقم ۷۲ هزار و ۱۲۵ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۱۹۳ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۴۱ هزار و ۴۰۵ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۴۴۴ واحدی به عدد سه هزار و ۵۷۹ واحد رسید.

ورود شاخص کل به کانال ۲۶۶ هزار واحدی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، امروز با دست به دست شدن 3 میلیارد و 138 میلیون سهم و اوراق بهادار طی 330 هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از 1144 میلیارد تومان رسید.

    در معاملات امروز نمادهای فارس، همراه و شبندر به ترتیب با 316، 196 و 143 واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای کگل، ونوین و سیمرغ به ترتیب با 78، 55 و 12 واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز  وتجارت، خساپا، ثنوسا، فولاد  و خودرو پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

    بر اساس این گزارش ، تدپیکس در  آخرین روز کاری مرداد 3186 واحد افزایش داشت و با ثبت رکورد جدید به کانال 266 هزار واحد وارد شد و این رکورد جدید در حالی به ثیت رسید که بورس تهران شاهد افزایش تقاضا در اکثر نمادها بود. اخبار مربوط به افزایش سرمایه، سیگنال های جهانی و احتمال انتشار گزارش های مثبت فروش شرکت ها مهمترین عوامل رشد شاخص در آخرین روز کاری مرداد بود و به گفته کارشناسان روند صعودی شاخص ادامه دار است.

    برچسب ها