عصر خودرو

"فسازان" در بورس تهران کشف قیمت شد

عصر بازار- فسازان که امروز عرضه اولیه آن در بورس انجام شد با نرخ ۸۴۰ تومان کشف قیمت شد و به هر کد معاملاتی حداکثر ۱۱۷ سهم (حدود ۱۰۰ هزار تومان) اختصاص یافت.

"فسازان" در بورس تهران کشف قیمت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، امروز دوشنبه (28 مرداد)  تعداد 75 میلیون سهم معادل 20 درصد از سهام شرکت غلتک سازان سپاهان با نماد فسازان برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “ساخت فلزات اساسی”، گروه و طبقه “ساخت آهن و فولاد اساسی ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “فسازان” جهت کشف قیمت عرضه شد.

    فسازان که امروز عرضه اولیه آن در بورس انجام شد با نرخ 840 تومان کشف قیمت شد و به هر کد معاملاتی حداکثر 117 سهم (حدود 100 هزار تومان) اختصاص یافت و رکورد مشارکت در عرضه های اولیه با بیش 641 هزار نفر مشارکت کننده شکسته شد.

    شرکت غلتک سازان سپاهان پنجمین شرکتی است که عرضه اولیه آن در سال 98 در بورس تهران صورت گرفت و تا قبل از آن سهام شرکت پروپیلن جم (جم پیلن)، شرکت دارویی ره‌آورد تامین (درهآور)، پتروشیمی نوری (نوری) و شرکت پخش هجرت (هجرت) در این بورس عرضه شد.

    برچسب ها