عصر خودرو

نواختن زنگ معاملات بورس تهران توسط مدیرعامل بورس تهران، سفیر اتریش و رییس هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و اتریش

عصر بازار- صبح امروز دوشنبه ۲۸ مرداد۹۸، با هماهنگی اتاق بازرگانی ایران و اتریش، سفیر اتریش از بورس اوراق بهادار تهران بازدید و در مراسمی نمادین زنگ معاملات توسط مدیرعامل بورس تهران، سفیر اتریش و رییس هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و اتریش به صدا در آمد.

نواختن زنگ معاملات بورس تهران توسط مدیرعامل بورس تهران، سفیر اتریش و رییس هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و اتریش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اوراق بهادار تهران، با هماهنگی اتاق بازرگانی ایران و اتریش، صبح امروز سفیر اتریش در ایران و  رایزن تجاری سفارت به همراه اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و اتریش از بورس تهران بازدید کردند.

    بر اساس این گزارش، دکتر علی صحرائی مدیرعامل بورس اوراق بهادارتهران، آقای استفان شول سفیر اتریش و دکتر پدرام سلطانی رییس هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و اتریش در این مراسم به صورت نمادین زنگ معاملات بورس تهران را به صدا در آوردند.

    سفیر اتریش ضمن بازدید از تالار شیشه ای،اطلاعات و جزئیاتی را از ساختار بازار سرمایه ایران، تاریخچه بورس تهران و نحوه سرمایه گذاری در این بازار دریافت کرد و با شرایط سرمایه گذاری خارجی آشنا شد.

    طی این مراسم  دکتر صحرائی مدیرعامل بورس تهران در خصوص همکاری های بورس تهران با بورس های بین المللی  گفت: بورس تهران در راستای گسترش همکاری های بین المللی خود تاکنون 12 تفاهمنامه با بورس های مختلف دنیا به امضاء رسانده است  و از جذب سرمایه گذار خارجی استقبال می کند.

    برچسب ها