عصر خودرو

در یکسال فعالیت اعلام شد؛

افزایش ۴۷.۱هزار میلیارد ریال پرتفوی بورسی «تاصیکو»

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در صورت های مالی ۱۲ماهه اعلام کرد پرتفوی بورسی این شرکت ۴۷هزار و ۱۱۹میلیارد و ۷۷میلیون ریال افزایش یافته است.

افزایش ۴۷.۱هزار میلیارد ریال پرتفوی بورسی «تاصیکو»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در اطلاعات و صورت های مالی 12ماهه منتهی به 31اردیبهشت1398 با سرمایه 20هزار میلیارد ریالی سود هرسهم را 296ریال اعلام کرده است.

    این شرکت در گزارش منتشر شده خود اعلام کرده است که سود عملیاتی شرکت نسبت به سال گذشته 32درصد کاهش داشته و به مبلغ 6هزار و 707میلیارد ریال رسیده است. سود خالص نیز 5هزار و 924میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را 14هزار و 71میلیارد ریال اعلام کرد.

    «تاصیکو» در این مدت توانسته پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس را 47هزار و 119میلیارد و 77میلیون ریال افزایش دهد. این شرکت بهای تمام شده پرتفوی بورسی خود را با افزایش 9هزار و 832میلیارد و 117میلیون ریالی مبلغ 23هزار و 310میلیارد و 986میلیون ریال اعلام کرد. همچنین ارزش بازار سهام بورسی خود را با افزایش 35هزار و 495میلیارد و 629میلیون ریالی مبلغ 70هزار و 430میلیارد و 63میلیون ریال منتشر شده است.

    این شرکت در این دوره مبلغ کل واگذاری های خود را 5هزار و 577میلیارد و 918میلیون ریال اعلام کرده است که سود این واگذاری ها را یک هزار و 317میلیارد و 351میلیون ریال به ثبت رسیده است. همچنین سهام بورسی خریداری شده در این دوره به 10هزار و 721میلیارد ریال بالغ شده است.

    «تاصیکو» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرده است که دسترسی به 15درصد بازار رده اول و دوم در بخش معادن و فرآوری سنگ آهن و تولید فولاد از اهداف این شرکت است. همچنین قرار گرفتن در رده اول و دوم در بخش معادن و فرآوری مس، طلا، زغال سنگ، باریت و سرب و روی، اکسید منیزیم و عناصر کمیاب از طریق سرمایه گذاری در صنایع معدنی و فلزی با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش و زنجیره تامین از اهداف دیگر شرکت است.

    در برآوردی که این شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره12 ماهه منتهی به 31اردیبهشت1398 پیش بینی شده است که در این سال بالغ بر مبلغ 500میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیز دریافت کرده است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو