عصر خودرو

تایید افزایش سرمایه یک تامین سرمایه بانکی

عصر بازار- مجوز افزایش سرمایه تامین سرمایه لوتوس پارسیان وابسته به بانک پارسیان صادر شد.

تایید افزایش سرمایه یک تامین سرمایه بانکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، بر اساس مجوز صادر شده از سوی سازمان بورس شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان که با سرمایه 500.000.000.000 ریال در بازار سهام حضور دارد، با هدف اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت و تقویت توان مالی و عملیاتی خود را به میزان 1.000.000.000.000 ریال افزایش می‌دهد.

    محل افزایش سرمایه

    این گزارش می افزاید : تامین سرمایه لوتوس پارسیان به میزان 1.000.000 سهم به ارزش اسمی هر سهم 1000 ریال که از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی پیش بینی شده است را برای این افزایش سرمایه در نظر گرفته است.

    همچنین مجمع عمومی فوق العاده شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان می تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ 6.000.000.000.000 ریال به مبلغ 10.000.000.000.000 ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی  موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2  سال به هیات مدیره تفویض کند تا هیات مدیره شرکت پس از أخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام کند.

    زمان شروع پذیره نویسی

    لازم به ذکر است،  شروع پذیره نویسی تامین سرمایه لوتوس پارسیان حداکثر تا 60 روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود و عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز می شود و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

    همچنین مطابق ماده 21  قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزله تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان بورس نیست.

    اطلاعیه صدور مجوز افزایش سرمایه تامین سرمایه لوتوس پارسیان

     

    برچسب ها