عصر خودرو

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

توقف واردات برنج در فصل برداشت مشروط به تامین نیاز بازار است

عصر بازار- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: حتی اگر در فصل برداشت نیاز مصرف کنندگان به برنج در بازار تامین نشود دولت می‌تواند اقدام به واردات کند تا در بازار شاد نارسایی و نوسان شدید قیمت نباشیم.

توقف واردات برنج در فصل برداشت مشروط به تامین نیاز بازار است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نورمحمد تربتی‌نژاد عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درخصوص وضعیت واردات برنج در فصل برداشت این محصول، گفت: دولت از یک سو مسئولیت تامین نیاز مصرف کنندگان و از سوی دیگر حمایت از تولیدکنندگان را بر عهده دارد، برای این منظور باید با اعمال برنامه ریزی مناسب به صورت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان حمایت شود.

    کشاورزان داخلی باید محصول تولیدی خود را با قیمت مناسب در بازار عرضه کنند

    نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشاورزان داخلی باید بتوانند محصول تولیدی خود را با قیمت مناسب در بازار به فروش برسانند، تصریح کرد: تعادل بخشی در بازار در برخی از موارد موجب نارضایتی یکی از طرفین تولیدکننده و مصرف کننده می‌شود.

    واردات برنج در فصل برداشت برخلاف مصوبه کمیسیون بود

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کمیسیون کشاورزی مصوب شده بود که در فصل برداشت شاهد واردات برنج نباشیم، ادامه داد: علی رغم مصوبه و توافق صورت گرفته در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی واردات برنج در فصل برداشت صورت گرفت.

    واردات برنج به شرط تامین نیاز بازار متوقف شد

    تربتی نژاد با تاکید بر اینکه به دلیل فشارهای وارد شده بر دولت واردات برنج در فصل برداشت متوقف شد، عنوان کرد: توقف واردات برنج تا زمانیکه نیاز بازار و مصرف کنندگان توسط تولیدات داخلی تامین شود متوقف می‌ماند که تصمیمی منطقی است.

    عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطر نشان کرد: حتی اگر در فصل برداشت نیاز مصرف کنندگان به برنج در بازار  تامین نشود دولت می‌تواند اقدام به واردات کند تا در بازار شاد نارسایی و نوسان شدید قیمت نباشیم.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو