عصر خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

قیمت گوشت باید کاهش یابد

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت صحبت‌های وزیر کشاورزی مبنی براینکه قیمت گوشت قابلیت کاهش دارد، را تایید کرد.

قیمت گوشت باید کاهش یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران درباره تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: به زعم دولت با تشکیل این وزارتخانه خدمت‌رسانی به مردم بیشتر و بهتر شده و اقدامات انجام گرفته در حوزه توزیع متمرکز می‌شود.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: آنچه در حال حاضر در مجلس در حال بررسی است طرح تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت است، در گذشته نیز دولت در چندین نوبت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به مجلس ارائه کرد اما تصمیم نهایی با مجلس است.

    تثبیت یا کاهش قیمت دلار در یک دوره زمانی بر قیمت‌ها اثرگذار است و همان گونه که در حال حاضر از افزایش بهای اجناس جلوگیری شده، تلاش می‌کنیم همزمان با تثبیت قیمت دلار، نرخ کالاها نیز کاهشی شود

    وی درباره صحبت‌هایی مبنی براینکه قیمت گوشت واقعی نیست و باید کاهش یابد و اظهارات وزیر جهاد کشاورزی در خصوص قابلیت کاهش قیمت گوشت، افزود: من نیز صحبت‌های ایشان را تایید می‌کنم.

    کاهش نرخ کالا با تثبیت قیمت دلار

    این عضو کابینه دوازدهم در پاسخ به اینکه با کاهش قیمت دلار، آیا باید شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم، اظهار کرد: تثبیت یا کاهش قیمت دلار در یک دوره زمانی بر قیمت‌ها اثرگذار است و همان گونه که در حال حاضر از افزایش بهای اجناس جلوگیری شده، تلاش می‌کنیم همزمان با تثبیت قیمت دلار، نرخ کالاها نیز کاهشی شود.

    افزایش نظارت سازمان‌ حمایت از مصرف کننده

    وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: سازمان‌های حمایت از مصرف کننده و تعزیرات با افزایش نظارت و برخورد با متخلفان از تضییع حقوق مردم جلوگیری می‌کنند.

    برچسب ها