عصر خودرو

در مجمع عمومی عادی سالیانه بورس تهران؛

سود نقدی ۱۵۰ ریالی به ازای هر سهم تصویب شد

عصر بازار- روز شنبه ۲۹ تیرماه ۹۸ راس ساعت ۳۰ /۱۵ ، مجمع عمومی عادی سالیانه بورس تهران تشکیل شد.

سود نقدی ۱۵۰ ریالی به ازای هر سهم تصویب شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس اوراق بهادار تهران ، مجمع عمومی عادی سالیانه بورس تهران با حضور بیش از 59 درصد سهامداران برگزار شد.

    در ابتدای جلسه دکتر محمد ابراهیم محمد پورزرندی به عنوان رئیس جلسه مجمع، رسمیت جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بورس اوراق بهادار تهران را اعلام کرد.

    رییس جلسه از آقایان عسکری مارانی از طرف گروه نهادهای مالی، حمید آذرخش از طرف گروه کارگزاران  به عنوان ناظرین جلسه، عباسعلی حقانی نسب به عنوان دبیر جلسه و محسن خدابخش به عنوان نماینده سازمان بورس برای حضور در جایگاه دعوت کرد.

    همچنین علی صحرائی به عنوان مدیرعامل بورس تهران، علی علیزاده گیاشی معاونت پشتیبانی و  احمد خالقی نماینده حسابرس و بازرس قانونی  از موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر در جایگاه حضور یافتند.

    در ادامه این جلسه صحرائی ضمن تشکر از تمامی سهامداران برای حضور در مجمع، گزارش هیات مدیره به مجمع را برای سهامداران  بورس تهران قرائت کرد.

    براساس این گزارش درمجمع بورس اوراق بهادار تهران صورت های مالی منتهی به 29اسفند 1397 بررسی و تصویب شد. در ضمن با موافقت سهامداران شرکت بورس،پرداخت 150 ریال سود نقدی به ازای هر سهم  به تصویب رسید.

    همچنین در مجمع عمومی عادی سالیانه بورس اوراق بهادار تهران روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار تعیین شد. موسسه حسابرسی "وانیا نیک تدبیر" به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی، موسسه حسابرسی " آزموده کاران " نیز به عنوان بازرس قانونی علی البدل تعیین شدند. حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی برای سال 97 مبلغ  130 میلیون تومان در نظر گرفته شد.

    در خاتمه ، حق حضور اعضای هیات مدیره به مبلغ 15 میلیون ریال به ازای هر جلسه و حداکثر تا سقف 2 جلسه در ماه تصویب شد. پاداش اعضای هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 29اسفند  1397 نیز مبلغ 2600 میلیون ریال تعیین و با اکثریت آراء تصویب شد.

    برچسب ها