عصر خودرو

دبیر انجمن قطعه سازان:

پروژه ۳۰۱ بدون حضور حتی یک فرد خارجی به ثمر رسید

عصر بازار- دبیر انجمن قطعه سازان بابیان اینکه پروژه ۳۰۱ در سخت ترین زمان برای قطعه ساز و خودروسازی راه اندازی شده اصرار مدیرعامل ایران خودرو را عامل مهمی در به نتیجه رسیدن آن دانست.

پروژه ۳۰۱ بدون حضور حتی یک فرد خارجی به ثمر رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، مازیار بیگلو در مراسم افتتاح خط تولید آزمایشی محصول 301، پیگیری اجرای پروژه را بسیار ویژه خواند و گفت: با هم‌افزایی که در مجموعه مدیران پروژه و قطعه سازان ایجاد شده پروژه به صورت کاملا شفاف پیگیری می شود.
    وی تاکید کرد: وفادارترین قطعه سازان با وجود بحران مالی، از منابع خود برای به نتیجه رساندن پروژه همکاری کرده اند.
    بیگلو ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ صنعت خودروی کشور است که هیچ فرد خارجی در پروژه حضور نداشته و ما به این موضوع افتخار می کنیم. فریادهای قطعه سازان که می گفتند ما می توانیم خودمان تولید کنیم و نیاز به شریک خارجی نداریم به نتیجه رسیده است.
    وی با بیان اینکه اگر نتیجه تحریم خارجی این است، ما از آن استقبال می کنیم، از تحریم های داخلی انتقاد و تصریح کرد: آنقدر که تحریم‌های داخلی به ما صدمه زدند، از تحریم‌های خارجی آسیب ندیده ایم.
    وی با اشاره به عدم پرداخت تسهیلات ارزی مصوب گفت: از آذرماه پارسال قطعه ساز و خودروساز را سردوانیده‌اند و این ربطی به تحریم ندارد.
    دبیر انجمن قطعه سازان با اشاره به عدم همکاری صنایع زیرساختی در ارایه مواد اولیه مورد نیاز گفت: ما هم قبول داریم که باید از تولید سنتی خارج شویم اما لازمه آن خروج از روش های سنتی در 60 صنعت دیگری است که قطعه ساز و خودروساز با آن در ارتباط است.
    بیگلو تاکید کرد: ما دست خود را به سمت وزارت صمت و مجلس و سایر نهادها دراز می کنیم، تا با کمک و حمایت آنها پروژه های بزرگ‌تری را هم اجرا کنیم.

    برچسب ها