عصر خودرو

معامله بیش از شش میلیارد ریال کالا در تالار بورس منطقه آزاد انزلی

عصر بازار: روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از معامله شش میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال کالا در تالار بورس این منطقه خبر داد.

معامله بیش از شش میلیارد ریال کالا در تالار بورس منطقه آزاد انزلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، در معاملات هفتگی منتهی به بیست و پنجم تیرماه، 254 تن کالا در این تالار بورس معامله شد.

    در معاملات هفتگی این هفته بورس کالای منطقه آزاد انزلی، 20 تن اوره تولیدی پتروشیمی کرمانشاه به ارزش بیش از 188 میلیون ریال، 144 تن استایرن پتروشیمی پارس با قیمت افزون بر پنج میلیارد و 352 میلیون ریال و 90 تن جوش شیرین تولیدی پتروشیمی شیراز به ارزش یک میلیارد و 206 میلیون ریال توسط شرکت ها خرید و فروش شد.

    سازمان منطقه آزاد انزلی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان فعال در گیلان برای بهره گیری از مزایا، معافیت ها و تسهیلات این منطقه به منظور تأمین مطمئن، کم هزینه تر و بدون واسطه مواد اولیه از طریق تالار اختصاصی بورس کالای منطقه دعوت کرد.

    منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است ؛ کشورهای حاشیه دریای خزر ، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.

    معافیت مالیاتی 20 ساله از تاریخ بهره برداری انواع فعالیت های اقتصادی ، آزادی کامل ورود و خروج سرمایه ، آزادی مشارکت سرمایه گذار خارجی تا سقف 100 درصد و معافیت گمرکی برای ورود مواد اولیه ، قطعات و ماشین آلات مورد نیاز کارخانجات ، فعالیت بورس کالای منطقه ، اجرای کالای همراه مسافر و اعمال قانون ارزش افزوده برای کالاهای ساخته شده در منطقه آزاد به داخل کشور از مهمترین مزایای ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی تولیدی در منطقه آزاد انزلی است.

    قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال جنوب ، دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر ، همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه ، کراسنودسک در ترکمنستان ، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان ، دسترسی از طریق راههای مناسب ، به بازارهای مصرف کشورهای CIS ، نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت از جمله مزایای منطقه آزاد انزلی است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو