عصر خودرو

مدیرعامل یک کارگزاری بورس:

زمان عرضه سهام پتروشیمی نوری در بورس هنوز مشخص نیست

عصر بازار- مدیر عامل یک کارگزاری بورس گفت: تلاش ما عرضه سهام پتروشیمی نوری در بورس است، اقدامات اولیه مربوط به این عرضه انجام شد اما زمان آن را نمی‌توان به طور دقیق اعلام کرد.

زمان عرضه سهام پتروشیمی نوری در بورس هنوز مشخص نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، سال گذشته اقدامات لازم جهت عرضه اولیه پتروشیمی نوری برای سال 98 انجام شد، در این زمینه مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که در فروردین امسال برگزار شد اعلام کرد: در صورت فراهم شدن شرایط لازم، امسال سهام سه پتروشیمی نوری، پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) و پتروشیمی بوعلی در بورس عرضه خواهد شد.

    وی گفت: اکنون ساز و کار شفافیت مالی پتروشیمی نوری نیز مراحل نهایی را طی می‌کند و زمان عرضه این سهام به سازمان بورس بستگی دارد.

    دو روز گذشته خبری از علی صحرایی، مدیر عامل شرکت بورس تهران در مورد زمان عرضه اولیه شرکت پتروشیمی نوری منتشر شد که در آن اعلام کرده بود، با توجه به تمدید مهلت عرضه به مدت دو ماه از تاریخ 13 اردیبهشت 98، مهلت عرضه سهام این شرکت حداکثر تا 13 تیر 98 است که با توجه به اقداماتی که در راستای تکمیل مدارک و مستندات مورد نظر هیئت پذیرش و ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده انجام شده است، امیدواریم در مهلت تعیین شده، شاهد عرضه سهام شرکت در بورس باشیم.

    با وجود چنین صحبتی از سوی مدیر عامل شرکت بورس تهران تاکنون مشخص نشده است که به طور حتم این عرضه در تاریخ 13 تیر انجام می‌شود یا خیر؟

    زمان دقیق عرضه اولیه پتروشیمی نوری مشخص نیست

    محمد کفاش پنجه شاهی، کارشناس بازار سرمایه به زمان عرضه اولیه سهام پتروشیمی نوری در بورس اشاره و بیان کرد: طی چند روز گذشته جلسه‌ای در خصوص زمان عرضه سهام این پتروشیمی در بورس برگزار و مذاکراتی در مورد آن انجام شد. پنجه شاهی خاطرنشان کرد: این اقدام باید در یک مهلت زمانی خاص یعنی 2 هفته آینده انجام شود اما همچنان مشخص نیست که بتوانیم در زمان تعیین شده چنین اقدامی را به نتیجه برسانیم یا خیر؟

    این کارشناس بازار سرمایه به علت تأخیر عرضه سهام این پتروشیمی در بورس تاکید و بیان کرد: تاکنون صورت مالی آماده نشده و اکنون در حالت اجرایی قرار دارد این امر باعث شده تا زمان دقیق عرضه اولیه پتروشیمی نوری در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

    برچسب ها