عصر خودرو

ظریف خبر داد:

آغاز مرحله دوم اقدامات ایران درباره برجام از نیمه تیرماه

عصر بازار- وزیر امور خارجه گفت: مرحله دوم اقدامات ایران درباره برجام که طی نامه‌ای به سران کشورهای عضو و خانم موگرینی اعلام شده از ۱۶ تیرماه خواهد شد.

آغاز مرحله دوم اقدامات ایران درباره برجام از نیمه تیرماه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، محمد جواد ظریف ظهر جمعه پس از نشست مشترک کمیسیون برنامه‌ریزی استراتژیک ایران - ترکیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که اقدام بعدی ایران در ارتباط با برجام چه خواهد بود، اظهار داشت: فرصت دو هفته‌ای ایران به کشورهای اروپایی در ارتباط با عمل به برجام به پایان رسیده است.

    وی افزود: ما اقدام بعدی خود پس از پایان این فرصت را به شکل نامه به خانم موگرینی و سران کشورهای عضو برجام اعلام کردیم.

    وزیر امور خارجه تاکید کرد: مرحله مرحله دوم اقدامات ایران درباره برجام از 16 تیرماه آغاز خواهد شد و با جدیت موضوع را دنبال می کنیم.

    وی در ارتباط با نشست مشترک کمیسیون برنامه‌ریزی استراتژیک ایران – ترکیه گفت: وزرای خارجه ایران و ترکیه مطابق توافق روسای جمهور دو کشور با یکدیر دیدار د ودر ارتباط با برنامه‌ها و رهبردهای مشترک با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند.

    ظریف تاکید کرد: در نشست امروز در هتل عباسی اصفهان برنامه‌های پیش رو مورد بررسی و توافق طرفین قرار رگقت و سند همکاری‌های دو ساله ایران و ترکیه امضا شد.

    همکاری های اقتصادی، سیاسی، منطقه‌ای و بین‌المللی میان ایران و ترکیه

    ویزر امور خارجه گفت: همکاری دو کشور ایران در زمینه‌ای اقتصادی، سیاسی، منطقه‌ای و بین‌المللی با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

    برچسب ها