عصر خودرو

با مشارکت ایران خودرو دیزل آغاز شد:

تحویل هزار دستگاه مینی بوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور

عصر بازار- تحویل هزار دستگاه مینی بوس شهری با مشارکت ایران خودرو دیزل و با حضور معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور به ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز شد.

تحویل هزار دستگاه مینی بوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل ایران خودرو دیزل در مراسم واگذاری مینی بوس ها با اشاره به توانمندی های ایران خودرو دیزل و شرکت‌های تابعه، از آمادگی تولید انواع محصولات تجاری با ظرفیت بالا در این مجموعه صنعتی خبر داد و گفت: با مساعدت مشتریان عمده ای همچون شهرداری‌ها و دیگر ارگانها، این شرکت دوباره بتواند از تمام ظرفیت های تولید خود بهره ببرد.


    مهدی یونسیان با اشاره به این که بیشترین مشتری محصولات  مسافری  سازمان ها و ارگانها هستند افزود: با تعاملات بیشتر و به اشتراک گذاری نیازهای فنی مورد نظر طرفین می‌توان محصولات  مورد نظر را با توانایی فنی و مهندسی و با ظرفیت تولید بالا در اختیار  سازمان‌ها و ارگان‌ها قرار داد.

    مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین با درخواست مساعدت و تامین  هر چه بهتر  نقدینگی این پروژه ها  ابراز امیدواری کرد: با تحقق این مساعدت ها هیچ گونه محدودیتی برای تامین و تدارک اولیه تولید و انجام ان و درنهایت تحویل محصولات وجود نخواهد داشت.

    وی با اشاره به این که نوسازی و تعمیرات اتوبوس های فرسوده  و مستهلک درون شهری که درسطح شهرها تردد دارند  هر ساله هزینه های کلانی را بر دوش شهرداری ها می‌گذارد، از آمادگی کامل ایران خودر دیزل برای بازسازی این  اتوبوس ها  خبر داد و خاطرنشان کرد: این اتوبوس ها با یک سوم قیمت اتوبوس نو در ایران خودرو دیزل  بازسازی  و تعمیر شده و به ناوگان اتوبوس رانی شهرها  بازگردانده می شوند.

    برچسب ها