عصر خودرو

با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت برگزار شد؛

برگزاری همایش یک روزه استراتژی‌های سرمایه‌گذاری

عصر بازار- همایش یک روزه استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال ۹۸ با حضور صاحبان صنایع و مدیران نفتی امروز صبح در سالن مجموعه اندیشه معین موسسه آموزش عالی آزاد آغاز به کار کرد.

برگزاری همایش یک روزه استراتژی‌های سرمایه‌گذاری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از گسترش نیوز، همایش یک روزه استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال 98 با حضور صاحبان صنایع و مدیران نفتی صبح امروز در سالن مجموعه اندیشه معین موسسه آموزش عالی آزاد با هدف آشنا شدن سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی با استراتژی‌های سال 98 در حوزه‌های طلا ارز رمز ارز مسکن و بورس در سالن مجموعه اندیشه معین موسسه آموزش عالی آزاد برگزار شد.

    از جمله مدیران ارشد حاضر در این همایش می‌توان به محمد رضا مدیری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، حسین صدرایی مدی صندوق توسعه بازار سرمایه، فخر‌الدین زاوه عضو هیات علمی وزارت راه، بهروز ملکی تحلیل گر بازار مسکن اشاره کرد‌.

    محمود رنگ آمیز مدیر اجرایی همایش استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال 98 در ارتباط با برگزاری این همایش گفت: همایش استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال 98 سالانه در حوزه مالی برگزار می‌شود.

    وی افزود: از جمله مهم‌ترین محورهای این همایش، برگزاری پنل‌های تخصصی در ارتباط با ستراتژی‌های کلان است. از جمله مهم‌ترین مدیران ارشد حاضر در این همایش، بهروز ملکی، عبده تبریزی، علی نوریان، حسین صدرایی، فخر‌الدین زاده اشاره کرد.

    رنگ امیز گفت: این پنل‌های تخصصی با موضوعات بررسی 7 صنعت برتر بورس، بررسی بازار طلا، ارز و رمز ارزها، سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و ساختمان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت نفت برگزار شد.

    رنگ امیز ادامه داد: مهندس محمد مصطفوی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت به عنوان یکی از صاحبان دانش، برگزاری یک پنل تخصصی در این همایش را با عنوان پیش‌بینی وضعیت عمومی اقتصاد ایران عهده دارند.

    وی افزود: یکی از مهم‌ترین محور‌های این همایش این است که مخاطبان خود را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری آشنا کند.

    این مدیر اجرایی گفت: با توجه به شرایط کنونی نیاز است که بدانیم پول‌های خود را در چه بازاری سرمایه‌گذاری کنیم، امسال به شکل گسترده تر و در حوزه‌های بیشتر و به روز تر به شکل کاربردی خطوط کلی استراتژی‌های کلی را برای مخاطبان ارائه می‌کنیم.

    گفتنی است این همایش تا عصر امروز با پرسش و پاسخ و جمع بندی موضوعات ادامه خواهد یافت.

    برچسب ها