عصر خودرو

کره‌ای‌ها به بازار لوازم خانگی ایران برگشتند

عصر بازار- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از قول کره‌ای‌ها برای تامین قطعات لوازم خانگی در ایران خبر داد و گفت: علاوه بر این، از سوی طرف ایرانی، مذاکراتی با یک برند درجه یک چینی صورت گرفته تا محصولاتش در ایران تولید و عرضه شود.

کره‌ای‌ها به بازار لوازم خانگی ایران برگشتند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، مرتضی میری با اشاره به اظهارات دو برند بزرگ تامین کننده محصولات ال‌جی و سامسونگ در کشور اظهار کرد: در سال‌های گذشته دو برند بزرگ، سرمایه‌گذاری کلانی برای تامین محصولات لوازم خانگی سامسونگ و ال‌جی در کشور کردند به این صورت که این دو، بخشی از این محصولات را یا بصورت کاملا ساخته شده وارد می‌کردند و بخش دیگر را با واردات قطعات و مواد اولیه از کره، در خطوط تولید خود تبدیل به محصول نهایی می‌کردند.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی افزود: اما با بدعهدی کره‌ای‌ها در ماه‌های گذشته، 90 درصد تولیدات این دو محصول در کشور کاهش یافت ولی در پیگیری‌های ما مشخص شد، هم اکنون مذاکراتی با کره‌ای‌ها صورت گرفته که بر اساس آن مقرر شده از این پس دو شرکت سامسونگ و ال‌جی، مواد اولیه و قطعات مورد نیاز در بازار ایران را تامین کنند.

    وی گفت: همچنین این دو شرکت ایرانی در مذاکره با یک شرکت درجه یک چینی، به تفاهم رسیده‌اند تا محصول این شرکت را در ایران تولید کنند.

    میری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به سیاست‌گذاری قیمتی تولیدکنندگان داخلی، التهاب و عطش در بازار فروکش کرده و علی‌رغم برخی کمبودهایی که بعد از ممنوعیت لوازم خانگی به کشور به وجود آمد، از التهاب در بازار لوازم خانگی کاسته شده است.

    برچسب ها