عصر خودرو

سود تلفیق «ختور» ۴۳۱ریال اعلام شد

عصر بازار- شرکت رادیاتور ایران در صورت‌های مالی تلفیقی یکساله سود هر سهم را ۴۳۱ریال اعلام کرد.

سود تلفیق «ختور» ۴۳۱ریال اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت رادیاتور ایران در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی 12 ماهه منتهی به 29 اسفند 1397 سود هرسهم را 431 ریال اعلام کرد؛ این در حالی است که سود هرسهم شرکت اصلی مبلغ 391 ریال اعلام شده است.

    سود عملیاتی در صورت های مالی تلفیقی «ختور» مبلغ 120 میلیارد ریال، سود خالص 129 میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی مبلغ 466 میلیارد ریال منتشر شده است.

    این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که قصد دارد سهم بازار محصولات آلومینیومی را افزایش دهد. همچنین            سهم بازار محصولات مس و برنجی افزایش صادرات را حفظ کند و صادرات انواع رادیاتور به کشور های هدف را افزایش دهد. همچنین توسعه تکنولوژی و نوآوری را با توجه به شرایط بازار و رقبا و لزوم انجام صادرات در برنامه خود قرار داده است.

    «ختور» در گزارش درآمدهای عملیاتی و بهای تمام شده این دوره، مبلغ فروش را یک هزار و 923 میلیارد ریال و سود ناخالص را 307 میلیارد و 396 میلیون ریال منتشر کرده است؛ همچنین برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1398 برآورد فروش و بهای تمام شده خود را مبلغ دو هزار و 323 میلیارد ریال اعلام کرده است.

    برچسب ها