عصر خودرو

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

فروش مسکن در بورس کالا بعید است

عصر بازار- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح فروش مسکن در بورس کالا، باید فکری برای نحوه تسویه سرمایه افراد کند، در غیر این صورت این طرح با شکست مواجه می شود.

فروش مسکن در بورس کالا بعید است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تصمیم وزارت راه و شهرسازی برای فروش مسکن در بورس کالا، گفت: اخیرا در نشست شورای عالی مسکن موضوع فروش مسکن در بورس کالا مطرح شده است، اما به نظر من پیاده سازی این طرح، زمان و برنامه ریزی کلانی را می طلبد.

    مشکلات اجرایی مانع اجرای طرح فروش مسکن از طریق بازار سرمایه

    نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته این مسئله از گذشته نیز مطرح بود تا فرآیند فروش مسکن از طریق بازار سرمایه و بورس کالا صورت گیرد، اما به دلیل مشکلات اجرایی، این طرح عملیاتی نشد.

    علت اصلی توقف فروش متری مسکن در بازار سرمایه چه بود؟

    در آن سال‌ها نیز موضوع فروش متری مسکن در بازار سرمایه مطرح شد، اما در نهایت به دلیل بی نتیجه ماندن صندوق سرمایه، طرح بر روی زمین باقی ماند
    وی گفت: در آن سال‌ها نیز موضوع فروش متری مسکن در بازار سرمایه مطرح شد، اما در نهایت به دلیل بی نتیجه ماندن صندوق سرمایه، طرح بر روی زمین باقی ماند.

    فروش مسکن در بورس کالا بعید است

    علوی احتمال فروش مسکن در بورس کالا را بسیار ضعیف و بعید دانست و گفت: به نظر من عملیاتی شدن این طرح در بهبود وضعیت بازار مسکن موثر نخواهد بود، زیرا نگاه این طرح تنها سرمایه گذاری است.

    احتمال عدم استقبال مردم از طرح فروش مسکن در بورس کالا

    این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: پیش بینی من این است که طرح فروش مسکن در بورس کالا مورد استقبال مردم و متقاضیان قرار نگیرد، زیرا تبدیل این سرمایه گذاری به مسکن واقعی و در نهایت ارائه آن به سرمایه گذار بسیار سخت است.

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح فروش مسکن در بورس کالا، باید فکری برای نحوه تسویه سرمایه افراد کند، در غیر این صورت این طرح با شکست مواجه می شود./

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو