عصر خودرو

در خصوص دستورالعمل تمدید گواهی نامه ها ابلاغ شد؛

مصوبات کمیته گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه

عصر بازار- بر اساس اعلام مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار، چگونگی اجرای دستورالعمل نحوۀ تمدید گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه، مصوب هیأت مدیره سازمان به روزرسانی شد.

مصوبات کمیته گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، رئیس مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام اینکه کمیته گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه مسئولیت نظارت بر اجرای این دستورالعمل را بر عهده دارد، گفت: برای تسهیل روند اجرای تمدید گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه جلسات متعددی با حضور نمایندگان بورس ها و کانون ها، در سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل شد.

    شاهین احمدی افزود: به منظور سهولت در اجرای دستورالعمل، و رفاه متقاضیان تمدید، و با بررسی سوابق شغلی، تحصیلی، و دوره های آموزشی حائز امتیاز برای تمدید، تصمیماتی اتخاذ شد؛ از جمله اینکه کمیتۀ راهبری آموزش بازار سرمایه در اسرع وقت نسبت به بازنگری و ابلاغ دوره های آموزشی برای تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای اقدام و بر حُسن برگزاری دوره‌های آموزشی نظارت خواهد کرد .

    وی ادامه داد: در خصوص احتساب امتیاز دوره‌هایی که پیش از این برای تمدید برگزار شده، به میزان 50 درصد از امتیازات دوره های آموزشی، برای دوره جدید ملاک عمل قرار خواهد گرفت. همچنین دارندگان گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای که اعتبار گواهی‌نامه‌های آنان منقضی شده است، باید حداکثر تا پایان مهر 1398 برای تمدید گواهی‌نامه های خود اقدام کنند.

    احمدی اظهار داشت: بر این اساس، متقاضیان تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، باید سوابق تحصیلی و شغلی خود را برابر دستورالعمل تمدید به کانون مربوط ارایه دهند . کانون مربوط هم  امتیازات هر یک از متقاضیان تمدید را براساس سوابق تحصیلی و شغلی در قالب فرمت پیشهادی مرکز آموزش محاسبه و به همراه تصویر مستندات دریافتی به سازمان ارسال خواهد کرد.

    خاطرنشان می شود: مرکز آموزش پس از بررسی مستندات و امتیازات لازم، اسامی افرادی را که گواهی‌نامۀ آنان تمدید شده است ،به منظور تصمیم‌گیری به بورس‌های مربوط اعلام خواهد کرد.

    برای آشنایی با دستورالعمل نحوه تمدید گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه، به نشانی (https://icmc.seo.ir) مراجعه کنید.

    برچسب ها