عصر خودرو

عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

زندگی در تهران با حقوق زیر ۳میلیون تومان ممکن نیست

عصر بازار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: باید برای حقوق بگیران پایین فکری کرد، زندگی در تهران با حقوق زیر ۳ میلیون تومان دیگر ممکن نیست.

زندگی در تهران با حقوق زیر ۳میلیون تومان ممکن نیست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به بخشنامه افزایش حقوق کارمندان دولت، گفت: برخی بر این باورند که این بخشنامه باعث بازگشت حقوق های نجومی می شود اما این افراد فراموش کرده اند که دریافت مالیات پلکانی شده است و عملا حقوق نجومی ممکن نیست.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: دولت در تلاش است که سقف افزایش 7 برابری را رعایت کند و دراین زمینه مصمم است که حقوق های نجومی به جامعه و به بدنه دولت بر نگردد از این رو حقوق ها را طبق قانون پرداخت در نظر می گیرد.

    نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مردم از نظام پرداخت هماهنگ و عادلانه استقبال می کنند و برای محیا شدن این امر تلاش خواهیم کرد که مسیر اجرا هموار شود.

    وی افزود: البته در این مسیر ممکن است مقرراتی وجود داشته باشد که نتوان آن را تغییر داد یا اصلاح کرد چرا که این احتمال وجود دارد که با تغییر یا اصلاح، کارمندان و مدیران به دیوان عدالت اداری شکایت کنند و حکمی بر خلاف قانون صادر شود از این رو به راحتی نمی توان نظام پرداخت عادلانه را ایجاد کرد.

    یوسفیان ملا در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مجلس حامی افزایش حقوق برای حقوق بگیران پایین است، گفت: نمایندگان خواهان کاهش حقوق های نجومی و افزایش حقوق های پایین است چرا که در حال حاضر شرایط زندگی برای کسانی که حقوق پایین دارند بسیار سخت و مشکل است.

    این نماینده مجلس تاکید کرد: نباید فراموش کرد که با پلکانی شدن مالیات حقوق بگیران در واقع دیگر حقوق های 5 تا 7 میلیونی افزایش چشمگیری پیدا نمی کند در واقع میزان افزایش حقوق و پرداخت مالیات برابری می کند، با این فرمول حقوق های زیر 10 میلیون می ماند.

    وی اظهار داشت: حقوق نجومی بالای 10 میلیون تومان محسوب می شود، کسانی که 15 تا 25 میلیون تومان حقوق می گیرند، در واقع حقوقشان نجومی بوده و عادلانه نیست، از این رو باید فکری شود تا چنین افرادی حقوق نگیرند.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: باید برای حقوق بگیران پایین فکری کرد، زندگی در تهران با حقوق زیر 3 میلیون تومان دیگر ممکن نیست.

    برچسب ها