عصر خودرو

سود ۲۴۶ریالی برای هرسهم «شپارس» در دوره مالی ۶ماه

عصر بازار- شرکت بین المللی محصولات پارس در دوره مالی ۶ماهه خود سود هرسهم را ۲۴۶ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بسیار بالایی را تجربه کرده است.

سود ۲۴۶ریالی برای هرسهم «شپارس» در دوره مالی ۶ماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت بین المللی محصولات پارس در اطلاعات و صورت های مالی 6ماهه منتهی 29اسفند1397 سود هرسهم را 246ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 24هزار و 500درصدی همراه شده است.

    این شرکت سود عملیاتی را با رشد 528درصدی مبلغ 194میلیارد ریال و سود خالص را با رشد بیش از 24هزار درصدی مبلغ 126میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین سود انباشته در پایان دوره نیز رشد 699درصدی را رقم زد و به مبلغ 154میلیارد ریال رسید.

    «شپارس» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی شرکت در بخش تولید و فروش محصولات باتوجه به سیاست های راهبردی شرکت طی سال های اخیر توانسته در بازار داخلی تأکید اصلی بر افزایش سهم فروش محصولات با کیفیت و قیمت بالاتر داشته و حاشیه سود بهتر و تنوع بیشتر محصولات را داشته باشد. در بازار صادراتی نیز طی 3ماهه گذشته، با شروع مجدد صادرات و تحصیل ارز تلاش شده است ضمن توسعه سهم بازار، همراه با حفظ کیفیت و اعتبار محصولات از رقابت ناسالم در قیمت خودداری شد.

    این سیاست در ادامه سال مالی جاری نیز دنبال می شود. تبلیغات، اهدای پروموشن ها و گسترش فروش در واحدهای نمایندگی، پخش های سراسری و فروشگاه های زنجیره ای با قدرت دنبال خواهد شد.

    برچسب ها