عصر خودرو

راه اندازی سامانه هوشمند ثبت اطلاعات کالا‌ در ‌بندر شهیدرجایی

عصر بازار- مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، از راه اندازی سیستم هوشمند برای ثبت اطلاعات تخلیه کالاهای عمومی و متفرقه در بندر شهید رجایی خبر داد.

راه اندازی سامانه هوشمند ثبت اطلاعات کالا‌ در ‌بندر شهیدرجایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «روانبخش بهزادیان» روز چهارشنبه افزود: در راستای هوشمند‌سازی بنادر و پس از ماه‌ها‌ پیگیری، برای اولین بار «سیستم هندهلد» برای ثبت اطلاعات تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی و متفرقه در بزرگترین بندر تجاری ایران (بندر شهید رجایی) با موفقیت به کارگرفته شد.
    وی با تاکید بر اهمیت حرکت در جهت رسیدن به بنادر هوشمند و استفاده از تکنولوژی های جدید و سامانه های نرم افزاری، به راه اندازی «سیستم هندهلد اندرویدی» برای ثبت اطلاعات تخلیه کالاهای عمومی و متفرقه در بندر شهید رجایی اشاره کرد.
    مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی افزود: این سیستم طبق برنامه ریزی انجام شده‌، برای عملیات تخلیه کشتی «hang prosperity» حامل محموله انواع کالاهای متفرقه به تناژ 12 هزار و 322 تن‌ در اردیبهشت امسال در بندر شهید رجایی به کارگرفته شد.
    بهزادیان‌ با اشاره به مزایا و اهمیت این کار در ثبت صحیح و به موقع اطلاعات کلیدی برای ارسال به سامانه‌های نرم افزار‌ی گفت: راه اندازی کامل این سیستم در همه بنادر کشور در دستور کار این اداره کل قرار دارد و تا پایان سال به طور کامل اجرا خواهد شد.
    به گفته مدیرکل امور بندری، یکپارچه سازی سامانه ها و ارتباط نرم افزاری با دستگاه های مرتبط برای ورود و خروج کالا در بنادر از دیگر برنامه های در دست اقدام است.

    برچسب ها