عصر خودرو

سلطانی‌فر:

امیدواریم تا پایان سال ۹۸ استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند

عصر بازار- وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: هر یک روزی که زودتر کار خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ کشورمان انجام شود مورد استقبال وزارت ورزش و دولت است.

امیدواریم تا پایان سال ۹۸ استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، اظهار کرد: من رسماً اعلام می‌کنم که نظر دولت و وزارت ورزش و جوانان این است که هرچه سریع‌تر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند و هر یک روزی که زودتر این اتفاق بیفتد بیشتر مورد استقبال ماست. هم از جهت الزامات بین‌المللی به این موضوع اصرار داریم هم فکر می‌کنیم باشگاه‌هایی که خصوصی باشند فرایند رشد و توسعه خود را بهتر طی می‌کنند.

    وی در ادامه افزود: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خمیر مایه اصلی فوتبال کشور هستند و با خصوصی شدن حتماً می‌توانند در خصوص آموزش پایه تیم‌های خود کارهای اساسی‌تری انجام دهند.

    وزیر ورزش و جوانان، اضافه کرد: به نسبت دو سال و نیم قبل که مسئولیت ورزش کشور را در دست گرفتیم امروز این دو باشگاه وضعیت بسیار بهتری دارند. بحث تأمین منابع مالی آنها از اسپانسرینگ و تبلیغات آنها بدون وابستگی به بودجه دولتی ساماندهی شده است. همچنین در زمینه مالیاتشان نشست‌های مختلفی با سازمان مالیاتی داشتیم و شفاف سازی کامل انجام دادیم تا با این شفاف سازی بخش مهمی از مشکلات آنها حل شود.

    مسعود سلطانی‌فر در ادامه، خاطر نشان کرد: مقرر شده است کمیته ویژه‌ای متشکل از تعدادی از نمایندگان مجلس، معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان، مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس، نمایندگان سازمان فرابورس، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل شود تا با برگزاری جلسات مستمر هفتگی موضوع واگذاری این دو باشگاه را پیگیری کنند تا به امید خدا کل این فرایند در سال 98 انجام و استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند.

    برچسب ها