عصر خودرو

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

سهامداران احساسی عمل نکنند

عصر بازار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، رفتار اخیر بازار سرمایه را احساسی خواند و گفت: اگر فعالان بازار، پایه تحلیل های خود را بر خروج ایران از برجام گذاشته اند، باید در فرض خود تجدید نظر کنند.

سهامداران احساسی عمل نکنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، محمد حسن نژاد تاکید کرد: تحلیل گرانی که بازار را با پیش فرض خروج ایران ازNPT  یا احتمال تنش و درگیری در پی حرکت ناو هواپیمابر امریکایی به منطقه تحلیل می کنند، اطمینان داشته باشند که نه ایران از برجام خارج می شود و نه جنگی رخ خواهد داد .

    این نماینده مجلس با بیان اینکه این موضوع قبل از شروع جلسه علنی امروز مجلس با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس مطرح و بررسی شد، توضیح داد: امریکا موقعیت حمله و ورود به جنگ منطقه ای را ندارد و ما هم دنبال تنش و درگیری نیستیم،  لذا این موضوع منتفی است ؛ از طرفی تحریم های ظالمانه امریکا هم از مدت ها قبل برقرار بوده ، لذا  اثر مضاعف یا چشمگیری نسبت به گذشته ایجاد نخواهد کرد .

    حسن نژاد افزود: تنها در موضوع آب سنگین اگر محدودیت های تازه ای ایجاد شود و قرار باشد کشورها محصول ما را خریداری نکنند، آن را ذخیره خواهیم کرد  و این برای ما نوعی امتیاز مثبت هم هست ، چون تا پیش از این امریکایی ها فشار می آوردند که چرا آب سنگین تولیدی را تحویل نمی دهیم و امروز در خاک خود به ادامه تولید و ذخیره آن خواهیم پرداخت .

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان اطمینان داد که به زودی شاخص بورس به مسیر طبیعی خود باز می گردد؛ لذا  سهامداران از شتاب و رفتار هیجانی و فروش سهام خود خودداری کنند .

    برچسب ها