عصر خودرو

به همت بورس تهران :

ناشران فعال در صنایع بانک و بیمه با"ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت"آشنا شدند

عصر بازار- کارگاه "ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت" با حضور ناشران فعال در صنایع بانک و بیمه روز یکشنبه مورخ ۱۵ / ۰۲/ ۱۳۹۸ در بورس برگزار شد.

ناشران فعال در صنایع بانک و بیمه با"ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت"آشنا شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، طوبی دهقانی مدیر امور ناشران با اعلام خبر فوق گفت: در روزیکشنبه 15 اردیبهشت ماه کارگاه "ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت" با هدف آشنایی ناشران بورسی و شرکت­های فعال در صنایع بانک و بیمه برگزار شد.

    وی با اشاره به اینکه این کارگاه با هماهنگی مدیریت امور ناشران بورس تهران و با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شده تاکید کرد: شرکت­های فعال در صنایع بانک و بیمه پس از حضور در این کارگاه با ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت آشنا شدند.در ضمن ابهامات و سوالات مطرح و پاسخ های لازم به طور مبسوط به آنها ارائه شد.

    مدیر امور ناشران بورس تهران به موارد ارائه شده در این دوره آموزشی پرداخت و گفت: در این کارگاه مقررات و ضوابط تهیه گزارش تفسیری، جایگاه گزارش تفسیری مدیریت در فرایند گزارشگری مالی، اهداف گزارش تفسیری مدیریت و عناصر گزارش تفسیری مدیریت بیان شد.

    وی گفت: در این کارگاه کارشناسان نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار جهت پاسخگویی به سوالات ناشران در خصوص نحوه تهیه و تنظیم گزارش تفسیری مدیریت حضور داشتند.

    دهقانی با اشاره به استقبال ناشران بورسی از کارگاه ضوابط تهیه گزارش تفسیری مدیریت گفت: مدیریت ناشران بورس تهران در نظر دارد، بزودی کارگاه های دیگری در این زمینه برای ناشران فعال برگزار نماید.

    برچسب ها