عصر خودرو

فاینکس ۲۰۱۹ (۹)

فین استارز سبب اعتماد بخش سنتی به فین‌تک‌ها می‌شود

عصر بازار- دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویداد فین استارز را فضایی برای معرفی فین‌تک‌ها، درک ملموس تاثیرگذاری آن‌‌ها بر بخش سنتی و در نهایت اعتماد این بخش به فین‌تک‌ها دانست.

فین استارز سبب اعتماد بخش سنتی به فین‌تک‌ها می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، علیرضا دلیری درباره مهم‌ترین چالش حال حاضر فین‌تک‌ها و راهکار آن، اظهار کرد: جوانانی که بتوانند در حوزه فین‌تک حوزه فعالیت کنند، هستند و دانش لازم را نیز در این زمینه دارند اما یکی از مهم‌ترین مواردی که درگیر آن هستند این است که بتوانند سنتی‌ها را ترغیب کنند که در کنار آن‌ها قرار گیرند.

    به گفته دلیری این چالشی است که در حال حاضر برای فین‌تک‌ها دست‌وپاگیر است و هرچند که این فضا تا حدودی تغییر کرده و روز به روز بهتر می‌شود، اما اگر بتوانیم بستری فراهم کنیم که تفهیم اثرگذاری این فین‌تک‌ها و قابل اتکا بودن آن‌ها برای سرمایه‌گذاری شکل بگیرد، راه را هموارتر خواهد کرد.

    معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به سیاست‌های دولت برای استفاده از فین‌تک‌ها توسط بخش‌های سنتی، گفت: حاکمیت این موضوع را پذیرفته و در این زمینه همکاری می‌کند و اگر هولدینگ‌های بزرگ اقتصادی نیز به حوزه فین‌تک ورود کنند، می‌تواند الگویی برای بخش خصوصی برای ورود به این حوزه باشد.

    دلیری همچنین درباره سومین سال برگزاری رویداد فین‌استارز توسط فرابورس ایران و تاثیر آن بر عملکرد فین‌تک‌ها، تصریح کرد: این رویداد بسیار موثر است، چراکه از طریق آن به نوعی فین‌تک‌ها به بخش خصوصی معرفی می‌شوند. از این رو فعالان بخش خصوصی می‌توانند عملکرد، خروجی، تاثیرگذاری و رشد فین‌تک‌ها را ببینند، بنابراین این رویداد می‌تواند شرایط را برای آن‌ها ملموس کند تا بتوانند به این جوانان اعتماد کنند

    برچسب ها