عصر خودرو

فاینکس ۲۰۱۹، سوپرمارکت خدمات ارکان اصلی اقتصادی

عصر بازار- مدیر عامل شرکت داده پردازان تدبیر سرمایه (داتکس) گفت: گرد همایی سه رکن اصلی کشور، سوپرمارکتی از خدمات بورس، بانک و بیمه برای مخاطبان فراهم می کند.

فاینکس ۲۰۱۹، سوپرمارکت خدمات ارکان اصلی اقتصادی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، حجت فرهنگی در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: شرکت ما در راستای IT  و OMS  بازار سرمایه فعالیت می کند که مهم ترین خدمات برای سال جدید ارتقاء برنامه معاملات آنلاین بخصوص معاملات آنلاین گروهی، نرم افزارهای موبایل بورسی، خدمات معاملات الگوریتم و ابزارهای جدید در بحث مشتقات، آتی شاخص و... است.
    وی افزود: از آنجایی که شرکت ما یک شرکت تولیدی در بخش نرم افزار است، با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و دانش داخلی  برنامه های توسعه ای قابل توجهی را در سال جاری در نظر گرفتیم تا رسیدن به اهداف شرکت با شعار سال یعنی رونق تولید هم افزایی داشته باشد، با  خدماتی ارائه شده از سوی شرکتمان و در نظر داشتن منافع سرمایه گذار و بنگاه ها، صنایع اقتصادی که در بورس هستند می توانند با سهولت و سرعت بیشتری جذب سرمایه داشته باشند.
    مدیر عامل شرکت داتکس با اشاره به حضور خود در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه  بیان کرد: گرد همایی سه رکن مهم اقتصادی کشور یعنی بخش مالی پتانسیل عظیمی برای به حرکت درآمدن چرخه اقتصادی ایجاد می‌کند، مهم این است که فعالان چگونه از این پتانسیلی که یکجا در این نمایشگاه وجود دارد بهره برند و به جریان واقعی اقتصادی عینیت بخشند.
    فرهنگی با تاکید بر اینکه این رویداد بسیار خوب و بزرگ است که استفاده از چنین ظرفیتی قطعا برای بنگاه ها، شرکت ها و .... مفید واقع می شود، گفت:‌ ما با ارائه خدمات و اهداف شرکت می توانیم مخاطبان را از فعالیت خود آگاه و تعاملی دو طرفه و بی واسطه ایجاد کنیم. ترکیب مخاطبان با بخش مالی کشور می تواند ارزش افزوده ای ایجاد کند و مخاطبان می توانند سوپر مارکتی از خدمات مطابق با سلیقه خود داشته باشند.
    وی اضافه کرد: داتکس هم در قالب گروه مالی پاسارگاد و هم مجزا چندین بار در دوره های گذشته نمایشگاه بورس، بانک و بیمه شرکت کرده است و از آنجایی که شرکت ما زیر مجموعه گروه مالی پاسارگاد است امسال نیز با اتکا با تدابیر و تصمیمات مدیران این بانک در این رویداد شرکت خواهد کرد.

    مدیرعامل شرکت هلدینگ الماس داده عنوان کرد :

    نمایشگاه تنها رویداد مهم با حضور سه نهاد بورس، بانک، بیمه

    به جرات می توان گفت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تنها رویدادی است که این سه نهاد مهم اقتصادی کشور  را کنار هم نگه می دارد.

    حمیدرضا نعمتی پور، مدیرعامل شرکت هلدینگ الماس داده در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه عنوان کرد: نمایشگاه بورس بانک و بیمه تنها رویداد ی است که می تواند سه نهاد مهم اقتصادی کشور را در کنار هم نگه دارد.

    وی اظهار داشت : مدیران ارشد نهادهای مالی و شرکت های مالی خرد و کلان وارد این نمایشگاه شده و در غرفه‌های مختص خود قرار می گیرند و به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند، در این نمایشگاه صنایع مختلفی از حوزه بورس حضور دارند و شاید تنها مشکل نمایشگاه در سال های گذشته کم بودن ارائه طرح‌ها و پروژه‌های جدید بود که این کمبود نیز در سال های اخیر کمرنگ تر شده زیرا سال گذشته شاهد ارائه تعداد زیادی از طرح جدید بوده ایم.

    وی تاکید کرد: شرکت ها و صنایع مختلف می توانند با ایده ها و کارهای جدید از این نمایشگاه استفاده کرده و محصولات خود را به سایر شرکت ها معرفی کنند و از همین طریق برای خود سرمایه های قابل توجهی را جذب و مشتریان جدیدی نیز برای محصولات و خدمات خود داشته باشند. در  نمایشگاه های بین المللی شاهد استفاده شرکت ها از این ترفند هستیم.

    نعمتی پور با اشاره به موفقیت  فرابورس به عنوان یکی از ارکان بازار خاطرنشان کرد: این بخش یکی از نهادهایی است که هر ساله با ایده های جدید وارد نمایشگاه می شود و طرح ها و ایده های خلاقانه خود را برای عموم به نمایش می‌گذارد؛ امسال نیز  سراغ بحث‌های مالی بزرگتر و بین المللی رفته و راهکارهای جدیدی جهت جذب سرمایه های خارجی ارائه خواهد کرد.

    وی تصریح کرد: همه فعالان بازار نیازمند برگزاری نمایشگاه هستند تا با این روش به سمت شفاف سازی حرکت کرده و خدمات نوین و شفاف را که موجب بالا رفتن راندمان های کاربری می شود، ارائه دهند زیرا یکی از راهکارهای ایجاد شفافیت برگزاری نمایشگاه در کشور است.
    نعمتی پور عنوان کرد: یکی از نهادهایی که می‌تواند وارد این نمایشگاه شده و با استفاده از آن دامنه کار خود را وسیع تر کند روابط عمومی بورس است زیرا با ورود به این نمایشگاه ارتباطات گسترده ای را ایجاد کرده و موجب جذب  سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه می تواند شود.
    وی افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته گویا شاهد و رونمایی از دستاوردهای جدیدتری در حوزه بورس بانک و بیمه خواهیم بود زیرا رقبای قدرتمندی در دوازهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که از خدمات و دستاوردهای جدیدی رونمایی می کنند و چیدمان سالن ها نشان می دهد که اکثر سالن ها دارای شرکت های قدرتمندی است که می توان از آنها در صنعت کارگزاری نیز استفاده کرده و به آنها اجازه ورود به بخش های مختلف را داد.
    وی با تاکید اینکه امسال در نمایشگاه حضور خواهیم داشت، گفت: در این رویداد بزرگ اقتصادی و در آغاز سال کاری جدید برای اولین بار از پنلی رونمایی می کنیم که با استفاده از آن مشتریان می‌توانند به صورت آزادانه و به هر میزان که بخواهند  با کل جهان ارتباط مالی برقرار کرده و با استفاده از آن چندین کار بانکی  همانند خرید و فروش خود را انجام دهند.

    *حذف افراد در معاملات خبر از حرکت بازار سرمایه به سمت هوشمندسازی می دهد
    نعمتی پور گفت: در حال حاضر ذات بازار سرمایه به سمت بازار هوشمند در حرکت است به طوری که انجام معاملات اصلی توسط افراد در حال خروج از بازار سرمایه است  و بازارگردانی ها بیشتر در دست الگوریتم ها قرار گرفته است، بر همین اساس باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا معاملات الگوریتمی داخل کشور  به سمت و سیاق معاملات الگوریتمی بین المللی حرکت کند.

    * دستیابی و تحقق شعار امسال با استفاده از بازار سرمایه

    وی تاکید کرد: صنعت ما صنعت ضعیفی نیست و توانایی تولیدات قابل توجهی را دارد. ما می توانیم با ایجاد اوراق های مختلف برای بخش های تولیدی که نیاز مالی دارند سرمایه های قابل توجهی را جذب کنیم،  فراموش نکنید که ما دارای نیروی کاری جوانان، فعال و مبتکری در کشور هستیم که می توانیم از آنها و شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم.
    نعمتی پور یاد آور شد: بازار سرمایه می تواند به عنوان بازوی اصلی این صنایع محیط امنی برای سرمایه گذاران ایجاد  و نیاز مالی تولید کنندگان داخلی را فراهم کند، البته برای جذب سرمایه گذاران باید شرایطی ایجاد شود که آنان بتوانند به راحتی و با اعتماد اوراق خود را خریداری و یا اینکه آن را در مواقع مورد نیاز به پول نقد تبدیل کنند زیرا آنها به دنبال سرمایه‌گذاری ایده آل هستند. وی افزگد: همچنین می توان از فناوری های نوین در بازار سرمایه استفاه کرد تا به رونق تولید که شعار امسال است دست یابیم.

    وی خاطرنشان کرد:فراموش نکنید که شفافیت در امور اقتصادی یکی از مسائل مهم کشوری است به طوری که با ایجاد این شفاف سازی ها می توانید سرمایه گذاری های قابل توجهی را در کشور شاهد باشیم که علاوه بر به ثمر نشستن تولید ایرانی می‌تواند سود زیادی را نیز ایجاد کند.

     

     

    برچسب ها