عصر خودرو

مدیرعامل کارگزای اقتصاد بیدار عنوان کرد:

نمایشگاه پل ارتباطی بین چند بازار در کشور است

عصر بازار- افزایش سودآوری که در سال ۹۷ برای شرکتها به دلیل وضعیت بازار جهانی و افزایش نرخ دلار رخ داد اتفاقی تکرار نشدنی است.

نمایشگاه پل ارتباطی بین چند بازار در کشور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، سید رضا اعجازی، مدیر عامل کارگزاری اقتصاد بیدار با اشاره به وضعیت کلی بازار سرمایه گفت: کلیت بازار در سال 98 به سمت تعدادی شرکتهای کوچک خواهد بود که البته در این کار امکان سفته بازی هم وجود دارد اما در واقع بازار تمایل به سرمایه گذاری روی شرکتهای کوچک دارد.

    وی در ادامه خاطرنشان ساخت: شرکتهای کوچک در دو ماهه اخیر در صنعت دامپروری بازدهی بالای 60 درصد داشته اند.گرایش بازار به سمت صنایع دارویی، غذایی و سیمانی است و اگر به بازدهی شرکتهای بزرگ نگاه شود مشخص است که سرمایه گذاران تمایل زیادی برای سرمایه گذاری روی این شرکتها ندارند. در واقع باید در گزارشات 3 ماهه سال 98 دید که بر چه صنایعی می توان سرمایه گذاری کرد.

    مدیر عامل کارگزاری اقتصاد بیدار با اشاره به شرایط بازار سرمایه به برگزاری مناسب نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اشاره کرد و اظهار داشت: نمایشگاه در واقع می تواند نقطه تعامل بیشتری را بین فعالان مجموعه بازارهای مالی کشور از جمله بورس، بانک و بیمه  ایجاد کند.

    وی عنوان کرد: در حقیقت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه می تواند پل ارتباطی بین چند بازار در شرایط کنونی کشور باشد و می تواند به سرمایه گذارها در جهت انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری، کمک کند. در مجموع بهترین دستاورد این نمایشگاه می تواند ایجاد فرهنگ سهامداری در بین اهالی بازار سرمایه و مجموعه سرمایه گذاران کشور باشد.

    اعجازی افزود: کارگزاری ما سه محصول جدید برای اهالی بازار سرمایه تدوین و تهیه کرده است که یکی از آنها می تواند کمک قابل توجه ای به فعالین بازار سرمایه و کسانی که می خواهند در بازار فعالیت کنند، داشته باشد.

    برچسب ها