عصر خودرو

آغاز فروش گوشت نیمایی در فروشگاه‌ها از اول اردیبهشت

عصر بازار- توزیع گوشت تنظیم بازاری درحالی از اول اردیبهشت ماه در فروشگاه های زنجیره ای از سرگرفته خواهد شد که قیمت ها نسبت به قبل تفاوت بسیاری دارد.

آغاز فروش گوشت نیمایی در فروشگاه‌ها از اول اردیبهشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، همزمان با افزایش قیمت گوشت در بازار، دولت تصمیم به مداخله در بازار گرفت و از طریق عرضه گوشت با قیمت دولتی تلاش کرد بازار را مدیریت کند.

    گوشت هایی که با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده بودند، از طریق فروشگاه های زنجیره ای که مسئول توزیع گوشت تنظیم بازاری بودند، بین مردم توزیع شد.

    ولی از چند روز قبل رسماً فروش گوشت تنظیم بازاری در این فروشگاه ها متوقف شد. مشاهدات میدانی تسنیم از سطح شهر حکایت از آن دارد که به تازگی برخی از فروشگاه های زنجیره ای با درج اطلاعیه ای با این مضمون که " در این فروشگاه گوشت تنظیم بازاری توزیع می شود" نسبت به فروش گوشت تنظیم بازاری اقدام می کنند اما قیمت فروش این گوشت ها با دور قبل تفاوت دارد.

    فروشگاه ها می گویند: دور جدید فروش گوشت تنظیم بازاری در حالی آغاز شده که این گوشت ها با ارز نیمایی وارد شده اند و طبیعتاً گرانتر از گوشت هایی هستند که با ارز 4200 تومانی وارد شدند.

    بنابراین زین پس گوشت تنظیم بازاری با ارز نیمایی در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود. برخی از این فروشگاه ها اعلام کرده اند که از اول اردیبهشت گوشت تنظیم بازاری با ارز نیمایی فروخته می شود.

    کسب اطلاع تسنیم حکایت از آن دارد که گوشت گوساله تنظیم بازار که یکی از شرکت ها قبلاً با ارز 4200 تومان وارد کرده بود هنوز در بازار هست ولی تا 5 روز دیگر قطع می شود.

    قیمت هر کیلو ران گوسفندی وارداتی که با ارز نیمایی وارد شده و در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود 99 هزار و 500 تومان، سردست وارداتی بدون گردن 98 هزار و 500 تومان، ران داخلی 134 هزار تومان، سردست داخلی 132 هزار تومان تعیین شده است.

    برچسب ها