عصر خودرو

رفع تحریم ها، فضای رقابتی در بازار انرژی ایران را شکل می دهد

عصر بازار- مدیر فروش بخش ایران یک شرکت آلمانی فعال در تامین و ارائه خدمات تجهیزات صنعت نفت و گاز گفت: ایران کشوری با بازار قابل توجه برای شرکت های ساخت تجهیزات صنعتی است و با برداشته شدن تحریم ها و حضور این شرکت ها، فضایی رقابتی در بازار انرژی ایران شکل می گیرد.

رفع تحریم ها، فضای رقابتی در بازار انرژی ایران را شکل می دهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، آرش جعفرنیا روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار اطمینان کرد: در شرایط پساتحریم فعالیت شرکت های خارجی مهندسی و تجهیزات در ایران افزایش می یابد.
    وی با بیان اینکه در شرایط برداشته شدن تحریم ها، شرکت های اروپایی و آمریکایی نیز به بازار ایران باز می گردند اظهار کرد: با ورود این شرکت ها، بازار صنعت نفت و گاز ایران رقابتی تر می شود که همین امر رسیدن به قیمت های رقابتی را در پی دارد که برای ایران بسیار مفید خواهد بود.
    این فعال تامین تجهیزات صنایع نفت و گاز خاطرنشان کرد: از حضور سایر شرکت های بین المللی در ایران نگران نیستیم بلکه رقابت خوب و سازنده ای پیش بینی می کنیم و مطمئن هستیم درشرایط پساتحریم در پروژه های بیشتری حضور خواهیم داشت.
    وی به مهمترین مشکلات شرکت های خارجی فعال در ایران در شرایط تحریم اشاره و اظهار کرد: شرایط سخت تامین مالی و باز کردن اعتبارات اسنادی(ال سی)، مشکل در انتقال پول و دسترسی نداشتن به شبکه سوئیفت مهمترین موانع پیش روی شرکت های خارجی در شرایط تحریم است که با چشم انداز خوب برجام بزودی رفع خواهد شد.
    دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش دوشنبه21 دی ماه با حضور 195 شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.
    معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، آب و برق مشتمل بر تولید، بازرگانی وخدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و مواد اولیه ،شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنایع و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان های دولتی ذیربط از دست اندرکاران صنایع مذکور از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    در این نمایشگاه چهار روزه فعالان و صاحب نظران در محیطی تخصصی به تبادل نظر و اطلاعات می پردازند و شرکت های داخلی و بین المللی محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کرده و از تعامل با فعالان این صنعت و فرصت های موجود بهره مند می شوند.
    این نمایشگاه که از ساعت 17:30 تا 22 پذیرای بازدید کنندگان است شامگاه پنجشنبه به کار خود پایان می دهد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو