عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

شفاف‌سازی "خودرو" در خصوص افزایش سرمایه

عصر بازار- شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعیه ای در کدال خبر از عدم ابلاغ رسمی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها داد.

شفاف‌سازی "خودرو" در خصوص افزایش سرمایه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، شرکت ایران خوردو در بازگشت به نامه واصله از سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر لزوم رعایت ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (پیوست 1) اعلام کرد:

    بازگشت به نامه شماره 524878 مورخ 18 فروردین  1398 مبنی بر تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها بعد از سال مالی منتهی به 29 اسفند 1397، به اطلاع رسانده می‌شود با توجه به اینکه قانون معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تاکنون ابلاغ رسمی نشده است و آیین نامه های اجرایی این ماده توسط هیات وزیران به تصویب نرسیده است، بر این اساس اقدامی از سوی این شرکت صورت نگرفته است. در صورت صدور مجوزهای قانونی و ابلاغ آیین نامه اجرایی، هیات مدیره این شرکت به منظور خروج از شمول مفاد ماده 141 قانون تجارت، با تایید مجمع عمومی صاحبان سهام از این ابزار بعنوان یکی از روشها استفاده خواهد کرد.

    بر اساس این گزارش، بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

    برچسب ها