عصر خودرو

نایب رییس کمیسیون انرژی مطرح کرد

اتخاذ راهکارهای جایگزین برای درآمد نفتی در بودجه ۹۵

عصر بازار- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر لزوم اتخاذ راهکارهای جایگزین درآمد نفتی در بودجه ۹۵ تاکید کرد.

اتخاذ راهکارهای جایگزین برای درآمد نفتی در بودجه ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، ناصر سودانی اظهار کرد: یکی از راهکارهای مقابله با کاهش جهانی قیمت نفت و برون‌رفت از معضل فعلی برای ما تبدیل نفت خام به فرآورده است و ما باید در این جهت تلاش زیادی داشته باشیم و صادرات غیرنفتی‌مان را با تکیه بر صنایع تبدیلی و بخش کشاورزی تقویت کنیم.

    وی افزود: ما همچنین باید درآمدهای مالیاتی را مدیریت کنیم و فراریان مالیاتی را شناسایی کرده و آن‌ها را وادار به پرداخت مالیات کنیم.

    سودانی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم کاهش درآمدهای نفتی در بودجه سال آینده را جبران کنیم همچنین نیازمند این هستیم که جلوی ریخت و پاش، اسراف و هزینه‌های غیرضروری در بخش غیردولتی را بگیریم.

    وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی که سیاست‌های آن از سوی رهبری ابلاغ شد بهترین منشور برای حل مشکل فعلی ماست اگرچه متاسفانه گام های اساسی در این مسیر برداشته نشده اما باید از این به بعد توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها