عصر خودرو

شهیدی نیا خبر داد:

آمادگی و پشتیبانی کامل صنایع پتروشیمی از وضعیت فوق العاده در خوزستان

عصر بازار- فرمانده ارشد HSE، پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: در پی اعلام وضعیت فوق العاده از سوی استاندار خوزستان، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکتهای پتروشیمی مستقر در این منطقه با تمام امکانات، پشتیبانی از ستاد مدیریت بحران را آغاز کرده‌اند.

آمادگی و پشتیبانی کامل صنایع پتروشیمی از وضعیت فوق العاده در خوزستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، پس از اعلام وضعیت فوق العاده در سطح استان خوزستان و استانهای غرب کشور، این سازمان با همکاری سایر شرکتهای پتروشیمی منطقه بصورت جدی، وظیفه ی پشتیبانی و امدادرسانی را در سطح استان بر عهده گرفته است.

    مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با اعلام این خبر، افزود: از لحظات آغازین بارش باران و وقوع سیل و بروز بحران در مناطقی از کشور، با هماهنگی فرمانداری شهرستان بندرماهشهر، تاکنون نیازهای لجستیک و ماشین آلات اعلام شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان و استان، هم از منابع داخلی شرکتها و هم از طریق تامین آن از منابع بیرونی، انجام پذیرفته است.

    سید امید شهیدی نیا افزود: تاکنون بالغ بر 83 هزار کیسه در ابعاد مختلف برای ایجاد مانع در برابر ورود سیل به منازل و اماکن، تهیه و با هماهنگی فرمانداری بندرماهشهر به نقاط در معرض آسیب ارسال شده است و این امداد رسانی کماکان ادامه دارد. 

    وی خاطر نشان کرد: مطابق تصمیمی که در کمیته بحران استان گرفته شده است، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پشتیبان شهرستانهای ماهشهر و رامشیر است و شرکتهای این منطقه با تمام امکانات، آماده همکاری و پشتیبانی از تصمیمات این کمیته هستند.

    شهیدی نیا، فرمانده ارشد HSE، پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اظهار امیدواری کرد که با بسیج تمامی پتانسیل ها و مشارکت کلیه دستگاهها، روزهای آتی را با کمترین خسارات پشت سر خواهیم گذاشت و در این میان یقینا، سازمان منطقه ویژه و صنایع پتروشیمی مستقر در این منطقه، با تمام توان در خدمت مردم عزیز استان خواهند بود.

    برچسب ها