عصر خودرو

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره:

گوشت داخلی با ۳۰ درصد تخفیف نسبت به سطح شهر در میادین توزیع می‌شود

عصر بازار- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: بنا بر تصمیم ستاد تنظیم بازار، توزیع گوشت در میادین میوه و تره‌بار متوقف شد شده است.

گوشت داخلی با ۳۰ درصد تخفیف نسبت به سطح شهر در میادین توزیع می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به قل از خبرآنلاین، سعید راد در ارتباط با عدم توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: بر اساس تصمیم مسئولان ستاد تنظیم بازار توزیع گوشت گرم و منجمد در سال جاری در میادین متوقف شده است و توزیع گوشت داخلی در دستور کار سازمان میادین میوه و تره‌بار قرار گرفته است.

    مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: هم اکنون گوشت داخلی با قیمت مناسب و با 20 الی 30 درصد تخفیف نسبت به سطح شهر عرضه می‌شود ضمن اینکه در توزیع گوشت داخلی محدویتی وجود ندارد.
    وی تصریح کرد: هم اکنون مرغ با قیمت 11 هزار و 500 تومان در میادین میوهوتره‌بار عرضه می‌شود که در این بخش محدویتی برای عرضه به شهروندان و مشتریان وجود ندارد.

    راد خاطر نشان کرد: روزانه هر مقدار مرغ از طریق شرکت پشتیبانی امور دام در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار بگیرد بین مشتریان توزیع می‌شود که توزیع بدون کارت ملی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

    مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از تعطیلات نوروزی امکان توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره‌بار وجود دارد یا خیر، گفت: در این ارتباط سازمان میادین تصمیم گیرنده نیست و ستاد تصمیم گیری می‌کند و اطلاعی در این زمینه ندارم.

    برچسب ها