عصر خودرو

قیمت پایه محصولات پتروشیمی برای دوهفته منتهی به ۲۱ دی ماه

عصر بازار- قیمت محصولات پتروشیمی برای دوهفته منتهی به ۲۱/۱۰/۱۳۹۴ با توجه به قیمت های اعلامی توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی نسبت به دوهفته گذشته به طور میانگین افزایش یافته اند. این افزایش قیمت به صورت ریالی بوده است، اگر افزایش نرخ ۱.۳ درصدی دلار را در نظر بگیریم ارزش این محصولات نسبت به دو هفته گذشته به طور میانگین کاهش پیدا کرده است.

قیمت پایه محصولات پتروشیمی برای دوهفته منتهی به ۲۱ دی ماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تامین سرمایه نوین، قیمت محصولات پلی اتیلن های سنگین بر اساس نرخ دلار مانند هفته گذشته به طور میانگین 2.5% کاهش داشته اند. اما قیمت ریالی این محصولات تقریبا تغییری نکرده است، با این حال قیمت محصولات پلی اتیلن سبک متفاوت بوده و حتی افزایش نیز داشته است. بیشترین کاهش قیمت مربوط به محصول میعانات گازی LPG بوده است که قیمت آن بیش از 10%  نسبت به هفته اول دی ماه  کاهش پیدا کرده است. در جایگاه بعدی اوره صنعتی گرانوله  با کاهش بیش از 4 درصدی می باشد. لازم به ذکر است که محصول پروپیلن نیز بیش از 3% کاهش قیمت پیدا کرده است.
    در دو هفته منتهی به 6 دی ماه، متانول با قیمت 5,317 ریال بر کیلوگرم، بنزن با قیمت 18,047 و اوره پریل با قیمت 8,124 ریال بر کیلوگرم معامله شده اند.
    در این بین محصولاتی نیز افزایش قیمت داشته اند. بیشترین افزایش قیمت مربوط به محصول استایرن مونومر بوده که با قیمت 30,923 ریال معامله شده و تقریبا 7.4% نسبت به 2 هفته گذشته افزایش پیدا کرده است. بنزن نیز با بیش از 4 درصد افزایش قیمت همراه بوده است. قیمت محصول مونو اتیلن گلیکول نیز مانند دو هفته گذشته افزایش پیدا کرده و به قیمت 18,536 ریال بر کیلوگرم معامله شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها