عصر خودرو

خزانه‌داری کل کشور اعلام کرد؛

اعتبار پرداخت اصل و سود انواع اوراق بهادار تامین شد

عصر بازار- خزانه‌داری کل کشور در اطلاعیه ای، از تامین اعتبار پرداخت اصل و سود انواع اوراق بهادار، خبر داد.

اعتبار پرداخت اصل و سود انواع اوراق بهادار تامین شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، خزانه‌داری کل کشور طی اطلاعیه‌ای، از تأمین اعتبار پرداخت اصل و سود انواع اوراق بهادار در سررسیدهای تعیین شده، تا پیش از پایان سال خبر داد.

    در اطلاعیه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور آمده است: در راستای ارتقای اعتماد عمومی نسبت به اوراق بهادار اسلامی و ایفای تعهدات دولت در این حوزه و با توجه به سر رسید اصل و سود اوراق بهادار با تضمین دولت، وجوه مورد نیاز برای تسویه اوراق مذکور توسط خزانه داری کل کشور تأمین و اقدامات لازم برای تسویه به موقع اوراق یاد شده انجام شده است.

    بر اساس این اطلاعیه، تاریخ تسویه اوراق مشارکت (سود) «اشاد 5» و «اشاد 10» به ترتیب، تاریخ 22 و 26 اسفند و تاریخ تسویه اوراق مشارکت «اشاد 2» و «اشاد 7» تاریخ 27 اسفند ماه است.

    همچنین در این اطلاعیه، تاریخ تسویه اوراق منفعت (سود) «افاد 1» و «افاد 2» به ترتیب 15 و 26 اسفند ماه اعلام شده است.

    بر این اساس، دارندگان اوراق اجاره (سود) «اجاد 41» و «اجاد 42» در تاریخ 24 اسفند ماه و دارندگان اوراق «اجاد 1» در تاریخ 26 اسفند ماه می‌توانند وجوه مربوط به سود اوراق مذکور را دریافت کنند.

    معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، همچنین، تاریخ تسویه اصل و سود اوراق مرابحه «سلامت 7» را نیز 17 اسفند ماه اعلام کرده است.

    برچسب ها