عصر خودرو

مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه خبر داد

رشد ۲۲ درصدی اکتشافات مس در ۹ ماهه امسال

عصر بازار- مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت ملی صنایع مس گفت: در ۹ ماهه امسال امور اکتشافات و توسعه با رشد ۲۲ درصدی در کل کشور ۵۳۲۰۹ متر حفاری انجام داد.

رشد ۲۲ درصدی اکتشافات مس در ۹ ماهه امسال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بابک بابائی با اشاره به برنامه تنظیم شده برای اکتشافات در سال جاری اظهار کرد: بر اساس این برنامه 55 هزار متر حفاری در سال 94 در نظر گرفته شده بود در حالی که جلوتر از برنامه پیش بینی شده حرکت کردیم و با رشد 22 درصدی در 9 ماهه امسال در کل کشور 53 هزار و 209 متر حفاری انجام شد.

    وی افزود: از این میزان حفاری صورت گرفته 42 هزار و 083 متر سهم استان کرمان و 11 هزار و 126 متر سهم استان آذربایجان شرقی است.

    بابائی اظهار کرد: کل آنالیز نمونه‌های حفاری صورت گرفته در 9 ماهه سال جاری 16 هزار و 898 نمونه بوده است که از این مقدار 11 هزار و 351 نمونه در استان‌های مرکزی و جنوبی و 5 هزار و 547 در استان های شمالی و شمال غرب بوده است.

    وی در ادامه در خصوص سایر اقدامات انجام شده در این مناطق تصریح کرد: همچنین طی 9ماهه امسال ، مطالعات زمین‌شناسی و آلتراسیون، ژئوفیزیک و ژئوشیمی و پیش امکان سنجی و ارزیابی ذخیره انجام شده و گزارش کامل آنها دریافت شده است.

    مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه درباره فعالیت‌های اکتشافی انجام شده در استان‌های کشور طی نه ماهه سال 94 گفت: در این بازه زمانی فعالیت های اکتشافی در استان های کرمان، اصفهان، یزد، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی انجام شده است.

    وی با بیان اینکه در میان استان‌ها، استان کرمان دارای بیشترین منطقه و محدوده اکتشافی است، اظهار کرد: گروه، زاورک، دره حمزه، باغ گلان، لردخیزان، رضی‌آباد، کوه کله سیاه، بیدستر، ایجو، میدوک، سرمشک، ده‌زیارت، سین آباد، بنه ریزان، دره آلو، چاه فیروزه و دره‌زار مناطق و محدوده های اکتشافی در این استان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها